Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

«Ανεβαίνει» Θεσσαλονίκη ο Αβραάμ

«Ανεβαίνει» Θεσσαλονίκη ο Αβραάμ Ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορεί να πονοκεφαλιάζει για τις άλλες θέσεις στην 11άδα του Ολυμπιακού για το παιχνίδι με τον Άρη, όχι όμως για το κέντρο της άμυνας. Και αυτό γιατί ο Αβραάμ Παπαδόπουλος θα είναι σε θέση να αγωνιστεί κόντρα στην παλιά του ομάδα.


Σήμερα ο διεθνής αμυντικός έκανε και πάλι ατομικό πρόγραμμα, αλλά με μεγαλύτερη πίεση και σε υψηλότερους ρυθμούς.

Έτσι, σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο, ο Παπαδόπουλος αύριο αναμένεται να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της ομάδας και αυτόματα να τεθεί στη διάθεση του Ισπανού τεχνικού για την αναμέτρηση του Σαββάτου.

Σε αυτούς που δεν θα μπορεί να υπολογίζει ο Βαλβέρδε είναι οι Ποτουρίδης και Μοϊσές Ουρτάδο. Οι δύο ποδοσφαιριστές συνέχισαν το πρόγραμμα αποθεραπείας λόγω των τραυματισμών που έχουν.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...