Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Νάντια Μπουλέ:Είμαι ανοιχτή σε ό,τι έχει να μου προτείνει ο ΑΝΤ1

Στην «Πρωινή Μελέτη» μίλησε η Νάντια Μπουλέ για τα επαγγελματικά της σχέδια .
«Ακόμα δεν έχω μιλήσει για τίποτα παραπέρα. Μόνο για τα επόμενα επεισόδια του "Top Chef"» σχολίασε η Νάντια Μπουλέ για τα επόμενα βήματά της και συμπλήρωσε: «Επειδή τίποτα από αυτά δεν ισχύει, αν δεν συζητηθεί ή αποφασιστεί. Όλα αυτά είναι σενάρια. Από εκεί και πέρα, είμαι ανοιχτή σε ό,τι έχει να μου προτείνει το κανάλι γιατί σ’ αυτόν ανήκω και μέχρι τώρα έχουμε κάνει πολύ ωραία πράγματα».


Ασχολήθηκε όμως και τις συγκρίσεις και τις κόντρες οι οποίες σχολιάζονταν από τα ΜΜΕ ολόκληρη τη τηλεοπτική σεζόν: «Δεν μπορείς να ασχοληθείς με το τι γίνεται απέναντι, σε οποιαδήποτε εκπομπή και για οποιοδήποτε πρόσωπο, γιατί τα γυρίσματα είναι πολύ απαιτητικά, που πρέπει να είσαι πολύ συγκεντρωμένος. Από εκεί και πέρα, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες».
Μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη παραγωγή του «Top Chef»: «Αν συμμετείχα σε μία εκπομπή που δεν με ικανοποιούσε ως άνθρωπο, θα μου δημιουργούσε πολύ περίεργα συναισθήματα. Είμαι όμως τόσο χαρούμενη και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, που τα όποια σχόλια, οι κριτικές και ό,τι αρνητικό μπορεί να ειπωθεί, δεν με ακουμπά»...
Επίσης, η παρουσιάστρια διέψευσε τις φήμες που την ήθελαν να παρουσιάζει το καρναβάλι της Ναυπάκτου: «Δεν υπήρξε κανένα θέμα. Το καρναβάλι πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια και πηγαίνω εκεί αλλά δεν θα έχω καμία τέτοια συμμετοχή».

Το είδαμε εδώ: Tv nea ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...