Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Αποστόλης Τότσικας: «Έχω την κατάρα να σκέφτομαι συνέχεια»

Αποστόλης Τότσικας: «Έχω την κατάρα να σκέφτομαι συνέχεια»Αναμφισβήτητα ανήκει στην κατηγόρια των πιο σέξι ηθοποιών! Κάθε ρόλος, μια πτυχή του χαρακτήρα του. Ο λόγος για τον Αποστόλη Τότσικα. Κι αν θέλετε να τον συναντήσετε τυχαία θα τον βρείτε σίγουρα στους πεζόδρομους της Πλάκας, αφού του αρέσει πολύ ο περίπατος. «Όταν δεν έχω δουλείες βγαίνω για έναν περίπατο εκεί γύρω από το σπίτι μου, στους πεζόδρομους της Πλάκας. Μου αρέσει να περπατάω, όχι για να βλέπω αλλά για να ξεθολώσει το μυαλό μου. Έχω την κατάρα να σκέφτομαι συνέχεια».
Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...