Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Δήμητρα Παπαδοπούλου: «Ο θάνατος του Βλάσση με έκανε να αναθεωρήσω»

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου σε μία από τις ελάχσιτες συνεντεύξεις της μιλάει για τις σχέσεις,αν είναι ευτυχισμένη,τί την έχει κάνει να αναθεωρήσει πολλά πράγματα που μέχρι πρότεινος θεωρούσε σημαντικά;
 Τι κάνει κατά τη γνώμη σου μία σχέση προβληματική, μέσα από τη δική σου εμπειρία;
«Δεν νομίζω ότι κάνει κάτι συγκεκριμένο μία σχέση προβληματική. Πιστεύω όμως ότι η φθορά είναι ένα στοιχείο που υπάρχει στην ανθρώπινη φύση και, έτσι κι αλλιώς, θέλουμε δεν θέλουμε, την αντιμετωπίζουμε. Απλώς θέλει πολύ μεγάλη συνειδητότητα και συνειδητοποίηση για να μπορέσεις να μετατρέψεις τελικά τη φθορά σε κάτι άλλο».
Πέφτεις συχνά ψυχολογικά;
«Πέφτω συχνά αλλά ανεβαίνω και εύκολα. Πλέον μόνο θέματα υγείας με ρίχνουν πραγματικά. Για όλα τα άλλα πια λέω “Σιγά και τι έγινε;” ή “Έλα αγάπη μου, τώρα είναι θέμα να πέφτεις;”. Πάντα αξιολογούσα λιγότερο τη σοβαρότητα των πραγμάτων».
Τι σε έκανε να αναθεωρήσεις;
«Είναι λίγο μακάβριο. Όταν θυμηθώ φιλαράκια μου που πέθαναν, τον Βλάσση, έναν άλλον φίλο μου πολύ αγαπημένο. Εκεί επανέρχομαι και λέω στον εαυτό μου “Τι λες ρε μαλάκα; Σοβαρά μιλάμε;”. Και εκεί ισιώνω».


Είσαι ευτυχισμένη Δήμητρα;
«Νομίζω ότι είμαι, παρόλο που είναι μια λέξη που δεν τη λέω με τη μία. Έτσι κι αλλιώς, η ευτυχία είναι κάποιες ιδιαίτερες στιγμές, μου σκάνε όσα μου σκάνε και λέω “Δόξα το Θεό μια χαρά είμαστε”. Όταν παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια στο σπίτι με τους κολλητούς μου γελάμε και χασκογελάμε, όταν αισθάνομαι ότι με αγαπάνε και αγαπώ, τότε είμαι ευτυχισμένη. Ακόμη και όταν τραγουδάω, παρόλο που τραγουδάω χάλια».

πηγή:DOWNTOWN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...