Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Διονύσης Μακρής-Δήμητρα Αλεξανδράκη: New love in town;

http://www.123play.gr/resources/images/0f5dea5c-d2c1-4144-840d-5c7839f4a123.jpghttp://images2.fanpop.com/image/photos/9000000/Dimitra-greeces-next-top-model-9013053-402-604.jpg
“Με το Διονύση περνάμε απλά καλά αυτή τη στιγμή... και μου αρέσει αυτό που ζω τώρα, δεν είμαι ούτε με το Χάρη ούτε με τον ποδοσφαιριστή και με το Διονύση περνάμε καλά”. Τα συμπεράσματα δικά σας...


Μπορεί οι φήμες να ήθελαν την Δήμητρα Αλεξανδράκη, την πρώην παίκτρια του Next Top Model, να έχει σχέση με τον κριτή της επιτροπής Χάρη Χριστόπουλο και πιο πρόσφατα ακούστηκε ότι είναι ζευγάρι ξανά με τον πρώην φίλο της, ποδοσφαιριστή στο επάγγελμα, όμως τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Η Δήμητρα φυσικά δεν είναι μόνη, περνά καλά και απολαμβάνει κάθε στιγμή της σχέσης της με τον Διονύση Μακρή. Ναι καλά διαβάσατε! Εδώ και λίγες μέρες η Δήμητρα και ο Διονύσης είναι ζευγάρι. “Έχω μια φιλική σχέση με τον πρώην μου, δεν ισχύει τίποτα από αυτά, κοιτάω τη δουλειά μου και να εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που μου δίνονται, και να περνάω καλά όσο μπορώ και αν τύχει να εξελιχτεί αυτό που έχω σε σχέση θέλω να εξελιχτεί σε μια ωραία και υγιή σχέση”. Και συνέχισε: “Ούτε με τον Χάρη Χριστόπουλο είμαι. Είμαι όμως καλά”. “Με το Διονύση περνάμε απλά καλά αυτή τη στιγμή... και μου αρέσει αυτό που ζω τώρα, δεν είμαι ούτε με το Χάρη ούτε με τον ποδοσφαιριστή και με το Διονύση περνάμε καλά”. Τα συμπεράσματα δικά σας... 


πηγη:
http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...