Δεν ξέρουμε ποια από τις τέσσερις (Σεράινα, Μαρία, Μόνικα και Ιωάννα) θα γίνει το Next Top Model, όμως, σίγουρα η Δήμητρα είναι η Top πρωταγωνίστρια του παιγνιδιού. Από τον καιρό που ήταν μέσα στο παιγνίδι, η 19χρονη είχε κερδίσει τις εντυπώσεις. Και όπως βλέπετε τις κερδίζει και έξω από το παιχνίδι..
www.freegossip.gr
www.freegossip.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου