Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Η φωτογράφιση της Δήμητρας από το MAXIM

 
Δεν ξέρουμε ποια από τις τέσσερις (Σεράινα, Μαρία, Μόνικα και Ιωάννα) θα γίνει το Next Top Model, όμως, σίγουρα η Δήμητρα είναι η Top πρωταγωνίστρια του παιγνιδιού. Από τον καιρό που ήταν μέσα στο παιγνίδι, η 19χρονη είχε κερδίσει τις εντυπώσεις. Και όπως βλέπετε τις κερδίζει και έξω από το παιχνίδι.. 

www.freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...