Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Ο Djibril Cisse θα ηχογραφήσει RnB τραγούδι

Ο Djibril Cisse θα ηχογραφήσει RnB τραγούδι 

Ο Djibril Cisse έχει δεχτεί πρόταση από δισκογραφική εταιρεία να ηχογραφήσει ένα τραγούδι RnB.
Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού έχει ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτό το είδος μουσικής και η ιδέα αυτή τον έχει ενθουσιάσει. Το τραγούδι θα είναι σε rhythm και blues ρυθμούς αλλά ο στίχος δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός. Ο πράσινος σούπερ σταρ στο παρελθόν έχει παίξει ως DJ σε ορισμένα φιλανθρωπικά πάρτι ενώ έχει κάνει και το πέρασμά του από τον κινηματογράφο καθώς στο ενεργητικό του έχει και μια συμμετοχή στην ταινία Taxi 4.

www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...