Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Άρχισε η αποκαθήλωση!!!!!!

Σ' έχω κάνει Τεό!!!!!!!!!!!

Μετά από ένα συγκλονιστικό τέταρτο δεκάλεπτο και έναν εξαιρετικό Μίλος Τεόντοσιτς, ο Ολυμπιακός νίκησε 68-64 τον Παναθηναϊκό στο τελικό του Ελληνικού και κατέκτησε το κύπελλο για πρώτη φορά από το 2002.



Τέλος στο αρνητικό σερί των πέντε χαμένων τελικών από τους "πράσινους" έβαλαν οι "ερυθρόλευκοι". Π.Αγγελόπουλος: "Ενα τρόπαιο δεν φτάνει, θέλουμε να χτίσουμε δυναστεία"
πηγη:
http://www.contra.gr/

2 σχόλια:

SirTakis είπε...

KOUPA KOUPA !!!!! fugane oi muzithres!!!!!! MONO i arxi exei dromo mprosta! NIKI sti cibona na teleiwnoume....

Ανώνυμος είπε...

tha fygoune kai ta zaria

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...