Μετά από ένα συγκλονιστικό τέταρτο δεκάλεπτο και έναν εξαιρετικό Μίλος Τεόντοσιτς, ο Ολυμπιακός νίκησε 68-64 τον Παναθηναϊκό στο τελικό του Ελληνικού και κατέκτησε το κύπελλο για πρώτη φορά από το 2002.
Τέλος στο αρνητικό σερί των πέντε χαμένων τελικών από τους "πράσινους" έβαλαν οι "ερυθρόλευκοι". Π.Αγγελόπουλος: "Ενα τρόπαιο δεν φτάνει, θέλουμε να χτίσουμε δυναστεία"
πηγη:
http://www.contra.gr/

2 σχόλια:
KOUPA KOUPA !!!!! fugane oi muzithres!!!!!! MONO i arxi exei dromo mprosta! NIKI sti cibona na teleiwnoume....
tha fygoune kai ta zaria
Δημοσίευση σχολίου