Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Σάσα Μπάστα: «Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν με αυτό βοηθούσα τη μητέρα μου»

 

Η Σάσα Μπάστα χειμαρρώδης και πολύ αυθόρμητη απαντάει σε όλους εκείνους που τη θέλουν να κάνει διάφορες καταχρήσεις και να προβάλλει έντονα το σέξι προφίλ της. Εξομολογείται πως θα έκανε βίζιτες μόνο, αν με αυτόν τον τρόπο κατάφερνε να βοηθήσει τη μαμά της, που αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας αλλά όπως υποστηρίζει, ούτε έκανε ποτέ κάτι τέτοιο αλλά ούτε και σκοπεύει να κάνει. 
 

Όταν άκουσε όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια για εκείνη είχε φθάσει μάλιστα στο σημείο να θέλει να αυτοκτονήσει: «Έφτασα μέχρι το σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία, μόνο από αυτά που ακούγονταν για εμένα, κι ας ήξερα η ίδια ότι δεν τα είχα κάνει. Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν αυτό βοηθούσε με κάποιο τρόπο τη μαμά μου. Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω. Η μητέρα μου έκανε πέντε εγχειρήσεις σε δημόσιο νοσοκομείο. Κανείς δεν μου ζήτησε φακελάκι, κανείς δεν μου ζήτησε να πληρώσω κάτι» και συνεχίζει απατώντας με όσα ακούστηκαν για τον γιατρό που της έδειξε λίγη περισσότερη συμπάθεια: «Ο γιατρός ήταν 25 ετών ειδικευόμενος. Ο άνθρωπος μου ζήτησε το τηλέφωνο μου για να έρθει να πιει ένα ποτό στο μαγαζί όπου τραγουδούσα. “Πέσιμο” δεν υπήρξε ποτέ. Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου. Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω βίζιτες και πίνω ντραγκς», εξομολογήθηκε η Σάσα.

 

Πηγή:Nitro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...