Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Σιντορέλλα.... "Είμαι από την Αλβανία.. ΚΑΙ..?"

Το υποψήφιο Next Top Model, Σιντορέλλα, μίλησε στο περιοδικό People, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην αλβανική καταγωγή της...
Σιντορέλλα.... "Είμαι από την Αλβανία.. ΚΑΙ..?"
"Είμαι από την Αλβανία! Ε, και; Δεν νομίζω ότι είναι κακό αυτό. Αυτή τη γνώμη έχουν όλοι οι φίλοι μου, οι συμμαθητές και οι γείτονές μου στην Κυψέλη, όπου μεγάλωσα από τα 2 μου χρόνια. Σήμερα ανακαλύπτω πως δεν έχει πρόβλημα ο κόσμος που με συναντάει στο δρόμο. Ποτέ στην ζωή μου δεν αντιμετώπισα ρατσισμό''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...