Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

«Θα απαγάγω τον Τζόρβα»

Είναι Παναθηναϊκός και τρέφει ιδιαίτερη αδυναμία στον Αλέξανδρο Τζόρβα. Μπορεί ο τερματοφύλακας του «τριφυλλιού» να έχει σκοπό να παντρευτεί το καλοκαίρι, δεν έχει υπολογίσει, όμως, τα σχέδια της Βενετίας…
Ξανθιά, έξυπνη που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια μελαχρινή. Τουλάχιστον αυτό δηλώνει η ίδια... Η Βενετία Κυρίου μιλάει για τις… αμαρτίες της, το ρόλο που θέλει να έχει στο σεξ και τι είναι αυτό που κάνει έναν άνδρα να ξεχωρίζει στο κρεβάτι.

-Βενετία, θα σε δούμε ξανά στην τηλεόραση, στην μόδα κάποιας πρωινής εκπομπής;
« Όχι αυτή την σεζόν.  Ισως από την επόμενη. Πρόσφατα έκανα φωτογράφηση για την καμπάνια εσωρούχων της triumph, που θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον έλαβα μέρος στο show της Denny Rose. Είναι δύσκολο να δουλέψεις στην Ιταλία».
-Τι απαντάς σε αυτούς που δεν μιλούν με τόσο κολακευτικά λόγια για τις ξανθιές;
«Και οι μελαχρινές το ίδιο είναι…Εγώ πάντως δεν έχω να ζηλέψω κάτι από αυτές...»
-Ποια είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που έχεις κάνει;
«Να τρώω καρμπονάρα στις 2 το βράδυ».
-Πως θα αντιδρούσες αν  μάθαινες ότι ο σύντροφος σου σε απατούσε;
«Καταρχήν δεν θα είχαν μείνει τα γυαλικά μέσα στο σπίτι.  Θα τα είχα σπάσει όλα. Επειδή δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανέναν στις μέρες μας όμως, ίσως να το έπαιρνα ψύχραιμα. Όλα τα περιμένω».
-Σου αρέσει να έχεις τον πρώτο λόγο στο σεξ;
«Μερικές φορές. Όχι πάντα. Θέλω να έχει τον πρώτο λόγο και ο άλλος».
-Τι κάνει έναν άντρα καλό στο κρεβάτι;
«Μμμ. Νομίζω το μυαλό του»
-Σου αρέσουν οι «πρόλογοι» και τα προκαταρκτικά ή θέλεις να μπαίνεις κατευθείαν στο «κυρίως θέμα»;
«Φυσικά και μου αρέσουν οι πρόλογοι».
-Τι μπορείς να προσφέρεις σε έναν άντρα;
«Προσφέρω μόνο όταν μου προσφέρουν. Αν μου αυτό που θα μου δώσει με ικανοποιεί θα δώσω και εγώ κάτι καλό. Αν όμως μου φερθεί άσχημα θα εισπράξει κάτι αντίστοιχο. Πάντως μου αρέσει να δίνομαι».
-Τι σου αρέσει περισσότερο επάνω σου;
«Καλύτερα να ρωτήσουμε έναν άντρα ή μια γυναίκα. Εγώ πάντως θα έλεγα τα μάτια μου».
-Εχεις κάνει one night stand;
«Φυσικά και δεν μου άρεσε καθόλου. Προσπαθώ να το αποφεύγω. Δεν θέλω κάποιον για μια νύχτα. Θέλω διάρκεια…».
-Ποια ομάδα σου έχει «κλέψει» την καρδιά;
«Ο Παναθηναϊκός».
-Πως κρίνεις την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τελευταίο διάστημα ο Παναθηναϊκός;
«Υπάρχουν πολλά προβλήματα. Δεν κάνω όνειρα για φέτος.  Ελπίζω του χρόνου να είναι καλύτερα τα πράγματα  γιατί μας αξίζει».
-Ποιον ποδοσφαιριστή των Πρασίνων ξεχωρίζεις;
«Τον Αλέξανδρο Τζόρβα».
-Το ξέρεις ότι παντρεύεται το καλοκαίρι;
«Όχι. Αλήθεια μου λες; Δεν θα τον αφήσω. Θα πάω να τον απαγάγω από την εκκλησία».
-Θα μας αποκαλύψεις αν έχεις περάσει βραδιά πάθους με αθλητή;
«Ναι έχω περάσει. Δεν θα πω όνομα αλλά κάποτε έπαιζε στον Παναθηναϊκό».
-Ποιον ποδοσφαιριστή θα ήθελες να είχες στο κρεβάτι σου;
«Τον Κριστιάνο Ρονάλντο».
-Πόσο συχνά θα σε δούμε στο γήπεδο;
«Πηγαίνω και υποστηρίζω τον Παναθηναϊκό. Το θέμα όμως είναι να μην υπάρχει βία».
-Είσαι από τις γυναίκες που θα ανοίξουν και την τηλεόραση για να δουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου;
«Παρακολουθώ για να είμαι και ενήμερη, γιατί κάνω πιο πολύ παρέα με άντρες. Θέλω να μπορώ να συμμετέχω και εγώ στις συζητήσεις. Εντάξει, υπάρχουν και κάποιες φορές που βαριέμαι και δεν βλέπω ποδόσφαιρο με τόσο πάθος όπως αν έβλεπα «Sex and the city» αλλά το παλεύω».
-Ποιος αγώνας σου έχει μείνει χαραγμένος στην μνήμη;
«Το ΑΕΚ-Ολυμπιακός για το Κύπελλο. Υπήρχε τόσο ένταση με τα πέναλτι. Είχα πάει με τον φίλο μου γιατί είναι Ολυμπιακός».
-Έρχεστε σε σύγκρουση όταν παίζει Παναθηναϊκός –Ολυμπιακός; Βάζετε στοιχήματα;
«Βέβαια. Και βάζουμε πολλά στοιχήματα τα οποία θέλω να κερδίζω. Εχω βγάλει πολλά κατοσταρικάκια (σ.σ.γελάει).  Πέρυσι βέβαια που ο Παναθηναϊκός πήγαινε καλά».
Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στο κομμωτήριο
VOGUE Salon De Beaute
Λ. Λαυρίου 7, Κάντζα
Το hairstyling της Βενετίας επιμελήθηκε ο Δημήτρης Τζαβάρης


onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...