Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Το όπιο του... καταναλωτή



Την αντίδραση των καταναλωτών προκάλεσε διαφήμιση στη Βρετανία για το άρωμα "Belle D'Opium". Νεαρό μοντέλο θεωρήθηκε ότι αντιγράφει τις κινήσεις ατόμων εξαρτημένων από ουσίες. Τι απαντούν οι δημιουργοί (Vid) 

Την απαγόρευση της προβολής της διαφήμισης του νέου αρώματος του Yves Saint Laurent, Belle D'Opium αποφάσισε Βρετανικό Πρωτοδικείο μετά την προσφυγή 13 πολιτών.
Στην διαφήμιση το νεαρό μοντέλο χορεύει σε Ντραμ Μπιτ ρυθμούς και πέφτοντας στο πάτωμα αναφέρει "Είμαι ο εθισμός σου. Είμαι η Belle D'Opium".
Οι πολίτες  παραπονέθηκε ότι η διαφήμιση ήταν ανεύθυνη και προσβλητική, διότι  "Παρομοιάζει τις γυναίκες με χρήστες  ναρκωτικών".
Από την πλευρά τους οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής καμπανιάς υπερασπίζονται τη διαφήμιση λέγοντας ότι πρόθεσή τους δεν ήταν να χρησιμοποιήσουν εικόνες που θα ερμηνεύονταν ως προσβλητικές.
Παράλληλα όπως ανέφεραν έκαναν έρευνα η οποία έδειχνε ότι οι καταναλωτές δεν είχαν ερμηνεύσει τι διαφήμιση κατ’ αυτό τον τρόπο.
Η διαφήμιση ήταν χορογραφημένη από τον Aκραμ Κάν και οι εν λόγω χειρονομίες αντιπροσωπεύουν τον  "τον κύκλο της ζωής και  τη ροή της ενέργειας στο σώμα".
Ωστόσο η  Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων την απαγόρευση καθώς οι κινήσεις "προσομοιώνουν τη έγχυση οπιούχων στο σώμα".






Δεν υπάρχουν σχόλια: