Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Δεν έχω φίλους να μοιραστώ πράγματα»



Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Δεν έχω φίλους να μοιραστώ πράγματα»
Ο 32χρονος τραγουδιστής εξομολογήθηκε ότι είναι αρκετά μοναχικός σαν άνθρωπος και πως δεν έχτισε φιλίες, αν και υπήρξαν δίπλα του άτομα που τον αγαπούσαν. «Δεν έκανα καλή διαχείριση στους φίλους μου όλα αυτά τα χρόνια. Ενώ είχα ανθρώπους που με αγαπούσαν, δεν το διαχειρίστηκα καλά και εκτός από τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου, δεν έχω τους φίλους με τους οποίους θα μπορούσα να μοιραστώ πράγματα. Θα έπρεπε μάλλον να γίνει με δική μου πρωτοβουλία αυτό, αλλά δεν έγινε, δεν το έχτισα. Είμαι αρκετά μοναχικός», εξομολογήθηκε ο Μιχάλης.
Πηγή:People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...