Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Μακρυπούλια προς Λούλη: «Έχω πάρει πτυχίο δραματικής σχολής»

Μακρυπούλια προς Λούλη: «Έχω πάρει πτυχίο δραματικής σχολής»


Απάντηση προς όλους εκείνους που κατά καιρούς έβγαιναν και έλεγαν ότι η Ζέτα δεν υπάγεται στους ηθοποιούς έδωσε η γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός μέσα από την συνέντευξη που παραχώρησε στον Τάσο Τρύφωνος και σε γνωστό κυπριακό περιοδικό.
Ερ: Γιατί αποφάσισες να πας σε δραματική σχολή;
Απ: «Αν δεν πήγαινα, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα. Είναι θέμα του χαρακτήρα μου. Θεωρώ, πάντως ότι τη δουλειά τη μαθαίνεις πάνω στη δουλειά. Επιπλέον, για μένα είναι πιο safe να κτίσεις την καριέρα σου λιθαράκι λιθαράκι και όχι να συμβούν όλα αμέσως και απότομα»
  Ερ: Ποια σχολή τελείωσες?
Απ: «Την Ιασμός του Διαμαντόπουλου και μετά πήγα και στο Θέατρο Αλλαγών»
  Ερ: (Γέλια) Άρα το πτυχίο το πήρες;
Απ: «Ε, τώρα με βάζεις σε μια συζήτηση που δεν ήθελα να κάνω καν. Δεν την καναμε, πάντως, πιο πριν για να σου πω ότι τελείωσα δραματική σχολή»
  Ερ: Παρ' όλα αυτά, το θέμα αν έχεις πτυχίο "έπαιξε" πάρα πολύ μετά την δήλωση κάποιων συναδέλφων σου.
Απ: «Αυτό το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να δώσω λαβή για περαιτέρων σχόλια. Το μόνο που θέλω όπως φούντωσε να ξεφουντώσει. Δεν θα έδινα αυτή τη στιγμή για κανένα λόγο μία συνέντευξη για να πω αν πήγα η όχι σε σχολή. Έχω δώσει πολλές συνεντεύξεις στη ζωή μου και έχω πει που έχω σπουδάσει και τί.. Δεν θέλω να ερμηνεύσω το γεγονός ότι κάποιος θέλει να λέει το οτιδήποτε. Από την άλλη όμως, οι ηθοποιοί είμαστε λίγο παράξενοι, οπότε καταλαβαίνω»


Ερ: Δεν μπορεί, όμως, ο Χρήστος Λούλης ή οποιοσδήποτε άλλος ηθοποιός να έχει την άποψη του και να την λέει? Απαγορεύεται η άποψη της έκφρασης κάποιου;
Απ: «Φυσικά, ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του και μπορεί να την λέει. Όμως, είναι εύλογο ότι όλοι κρινόμαστε από αυτά που λέμε»


Ερ: Δεν σε θύμωσε όλο αυτό;
Απ: «Τίποτα δεν με θύμωσε και δεν έδωσα μεγάλη βάση σε αυτό. Ευτυχώς, έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν και με προστατεύουν και δεν με άφησαν να "παρασυρθώ". Επιπλέον, δεν είμαι κολλημένη στην τηλεόραση όλη μέρα..»


Ερ: Είσαι άνθρωπος που παίρνει προσωπικά τα πράγματα και "κολλά" ή του περνάει εύκολα μετά από λίγο καιρό? Δηλαδή, αν σε κάποια στιγμή έχεις πρόταση να παίξεις σε μια σειρά ή ταινία στην οποία συμμετέχει και ο Λούλης θα "κολλήσεις";
Απ: «Δεν κολλάω σε τίποτα. Δεν θα κοιτάξω αυτό που λες. Θα κοιτάξω το σενάριο, τον σκηνοθέτη.. κτλ. Εκτιμώ όλους τους ηθοποιούς άσχετα αν τους θαυμάζω ή όχι, επειδή ξέρω ότι η δουλειά που κάνουμε είναι δύσκολη» πηγή: must

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...