Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Τίτλοι τέλους για Φαν ντερ Σαρ


Την απόφαση να βάλει τέλος σε μια λαμπρή καριέρα πήρε ο Έντβιν Φαν ντερ Σαρ, ο οποίος αποκάλυψε ότι το καλοκαίρι θα κρεμάσει οριστικά τα γάντια του.
 
«Είναι ώρα να δείξω την απαιτούμενη προσοχή στην οικογένειά μου. Δεν ξέρω πότε ακριβώς πήρα αυτή την απόφαση. Πιθανότατα κάποια στιγμή την περίοδο που η σύζυγός μου έπαθε εγκεφαλικό. Έχει αναρρώσει αρκετά καλά, είπαμε πέρυσι να παραμείνουμε άλλη μία χρονιά στο Μάντσεστερ, αλλά πλέον ήρθε η ώρα να αποχωρήσω», ανέφερε ο 40χρονος πορτιέρο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

«Η ηλικία μου δεν έπαιξε κανένα ρόλο. Είμαι σαράντα χρόνων, αλλά είμαι ακόμη σε καλή κατάσταση. Έχω πετύχει πολλά πράγματα για τα οποία είμαι περήφανος στην καριέρα μου. Όμως δεν έχω τελειώσει ακόμη. Ελπίζω να έχουμε μία καλή σεζόν με τη Γιουνάιτεντ και να προσθέσω μερικά ακόμη παράσημα στη συλλογή μου», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...