Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Γιατί ο Έλληνας θα αντέξει την οικονομική κρίση...

 Γιατί όποιος έχει μεγαλώσει στις ελληνικές φτωχογειτονιές ξέρει από δυσκολίες.


Γιατί όποιος έ
χει πάει στον ελληνικό στρατό ξέρει από κακουχίες.

Γιατί όποιος έχει πάει σε ελληνικά Πανεπιστήμια/ ΤΕΙ ξέρει από πείνα.


Γιατί εμείς μιλάμε με τους συγγενείς μας και μετά τα 18 και ξέρουμε πως κάποιοι δικοί μας άντεξαν την κατοχή.


Γιατί εμείς αντέξαμε το ελληνικό δημόσιο και τους έλληνες υπουργούς και βουλευτές, δεν θα κωλόσουμε στους Γερμανούς!



Και στην τελική, αν δούμε ότι δεν μπορούμε, πριν πεθάνουμε θα κάνουμε έναν εμφύλιο πόλεμο και θα τα ριμάξουμε όλα! Την χώρα όμως δεν θα την αφήσουμε σε άλλα χέρια!


Εσύ όμως αΔΕΡΦΕ Ευρωπαίε, όταν εγώ ο δούλος σου εξαφανιστώ, όταν οι έλληνες μετανάστες σου γυρίσουν την πλάτη και όταν σταματήσω να έχω λεφτά για να αγοράζω τα προϊόντα σου και να στηρίζω την οικονομία σου... Όταν χρεοκοπήσω και διαγραφούν όλα τα χρέη μου προς τις χώρες σου. Όταν σταματήσω να πιστεύω αυτά που μου πλασάρουν τα ΜΜΕ για Τούρκους και εναέριους χώρους και σταματήσω να αγοράζω με το τσουβάλι τα όπλα σου για να παίρνεις μίζες εσύ και οι 300 δικοί μου ΚΟΠΡΙΤΕΣ. Τότε αΔΕΡΦΕ μου Ευρωπαίε εσύ τι θα κάνεις; Πως θα ζήσεις; Ίσως να τρελαθείς όπως ο Μέγας Ναπολέοντας ή ίσως να αυτοκτονήσεις όπως ο Αδόλφος Χίτλερ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε μερικές χιλιάδες χρόνια από σήμερα, κανείς δεν θα ψάχνει τόν τάφο σου όπως του ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ Μεγάλου Αλεξάνδρου. Γιατί αυτά που έκανα εγώ τότε, εσύ τα διδάσκεσαι στο σχολείο σου τώρα. Και αυτά που κάνω τώρα, εγώ ο "ακατανόητος Έλληνας που δεν μπορεί να μπει σε καλούπια και είναι τόσο απρόβλεπτος", εσύ δεν θα τα κάνεις ΠΟΤΕ! Όσες φορές και να έρθεις στην Ελλάδα διακοπές, όσο και να ξεσαλώσεις και να κάνεις όλα αυτά που δεν μπορείς να κάνεις στην χώρα σου (εξαιτίας φόβου απέναντι στους νόμους και όχι λόγω παιδείας) ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΤΕ.

Και να θυμάσαι αΔΕΡΦΕ μου Ευρωπαίε. Σε περιμένω το καλοκαίρι να σου πουλήσω το souvlaki 5 ευρώ και τον mousaka 100! Γιατί, δεν ξέρω αν το έμαθες αλλά οι φόροι αυξήθηκαν!

Είμαστε χειρότεροι και από τις κατσαρίδες! Εμείς δεν πεθαίνουμε ούτε με παντόφλα! Σου παίρνουμε την παντόφλα και σε κυνηγάμε!

Υ.Γ Και κάτι τελευταίο Αδερφέ μου. Έχεις προσπαθήσει πολύ να με κάνεις ρατσιστή αλλά ακόμα αντιστέκομαι. Εγώ δεν θα χτίσω κανένα φράχτη και δεν θα τα βάλω με κανένα μετανάστη. Αυτός γεννήθηκε φτωχός και μεγάλωσε πεινασμένος. Εγώ τον ΝΙΩΘΩ. Θα του δώσω ένα πιάτο φαί και ένα ρούχο να φορέσει. Και να ξέρεις ότι αύριο μεθαύριο θα φύγει από εμένα και θα έρθει σε εσένα. Όχι γιατί είσαι καλύτερος αλλά γιατί σε εσένα θα βρει μια δουλειά για να ζήσει. Η ζωή κάνει κύκλους και σύντομα θα τρακάρεις με τα προβλήματα που εσύ δημιούργησες…
Φιλικά από έναν Έλληνα που σου προτίνει να προσέχεις τον κώλο σου από εδώ και πέρα…
http://pinnokio.blogspot.com/2011/01/blog-post_8839.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...