Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Η Ελένη Φιλίνη αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο της αποχώρησής της από το "Just the 2 of us"

Η Ελένη Φιλίνη αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο της αποχώρησής της από το "Just the 2 of us"Η Ελένη Φιλίνη, ήταν καλεσμένοι σήμερα το πρωί στο «Πρωινό μου». Η ηθοποιός έδωσε απαντήσεις για το «Just the two of us», για τα όσα ακούστηκαν για το ότι το παιχνίδι ήταν στημένο, για το γεγονός ότι δεν εμφανίστηκε χθες στο Λιάγκα και στη Σκορδά, ενώ το μουσικό της έτερον ήμισυ, ο Κώστας Καραφώτης, είχε παραβρεθεί εκεί. Η Ελένη Φιλίνη διευκρίνισε ότι χθες είχε δουλειά γι΄ αυτό δεν μπορούσε να παραβρεθεί στο πλατό και όσα ακούστηκαν ήταν απλώς παραφιλολογία. Η ηθοποιός και συμμετέχουσα στο talent show, είπε χαρακτηριστικά:
«Δεν είπα ποτέ ότι είναι στημένο το παιχνίδι. Η διαφορετική αντιμετώπιση σε κάποιους ανθρώπους ήταν εμφανής. Μην τρελαθούμε. Εμένα δε με ευνόησε κανείς. Μου έλεγαν είστε πάρα πολύ καλή, πώς καταφέρνετε να τραγουδάτε και να χορεύετε μαζί; Μπράβο και μετά… πάρτε ένα 6 ή 7. Πώς γίνεται αυτό; Έχω παράπονο με την κριτική επιτροπή. Την ημέρα που αποχωρήσαμε υπήρξε μεγάλο πρόβλημα με τα μηνύματα. Εμένα, φίλοι και συνάδελφοι μου έστειλαν μηνύματα που δεν παραδόθηκαν ποτέ. Δεν ξέρω αν για κάποιο χρονικό διάστημα είχε μπλοκάρει το σύστημα, αλλά εμείς χάσαμε για 15 ψήφους. Άρα υπήρχε πρόβλημα και μπορεί να γίνει ανατροπή. Μου έκανε εντύπωση όμως και τις δυο φορές που ήμασταν προτεινόμενοι… η Λυδία. Ήταν αυστηρή αλλά είδα στο βλέμμα της, τη θλίψη που βρισκόμασταν σε αυτή τη θέση και όταν αποχωρήσαμε την έπιασα και της είπα: «Κοριτσάκι μου, μην στεναχωριέσαι, ένα παιχνίδι είναι. Τουλάχιστον, εσύ δεν έχασες τον άνθρωπο από μέσα σου και αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...