H Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με απόφασή της, έκρινε οριστικά ότι απαγορεύεται σε κατοικίες η κατασκευή δεύτερου υπογείου, προοριζόμενου για γκαράζ, χωρίς να προσμετράται στον συντελεστή δόμησης.
Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει περιβαλλοντικός και φυσιολατρικός Σύλλογος Διονύσου Αττικής και κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι ζητούσαν να ακυρωθεί η οικοδομική άδεια που εκδόθηκε το 2000 και επέτρεπε την κατασκευή δύο υπογείων, εκ των οποίων το πρώτο είχε εμβαδόν 310 τ.μ. και το δεύτερο 366,9 τ.μ..
Στο πρώτο υπόγειο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης τμήμα της συνολικής επιφάνειας του, ενώ στο δεύτερο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης το σύνολο της επιφάνειας του.
Παράλληλα, στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, αναφέρεται ότι είναι εύλογη η απαγόρευση κατασκευής δεύτερου υπογείου μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης, καθώς "η κατασκευή πλειόνων υπογείων σε επικλινή, ειδικώς, οικόπεδα, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε ουσιώδη αύξηση του όγκου του υπεράνω της στάθμης του εδάφους, τμήματος της οικοδομικής".
Ακόμα, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση ότι λόγω των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων που ισχύουν για την περιοχή της Ροδόπολης, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η κατασκευή, σε κτίρια προοριζόμενα για κατοικίες, δεύτερου υπογείου ορόφου για την στάθμευση αυτοκινήτων μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης.
cosmo.gr
Στο πρώτο υπόγειο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης τμήμα της συνολικής επιφάνειας του, ενώ στο δεύτερο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης το σύνολο της επιφάνειας του.
Παράλληλα, στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, αναφέρεται ότι είναι εύλογη η απαγόρευση κατασκευής δεύτερου υπογείου μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης, καθώς "η κατασκευή πλειόνων υπογείων σε επικλινή, ειδικώς, οικόπεδα, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε ουσιώδη αύξηση του όγκου του υπεράνω της στάθμης του εδάφους, τμήματος της οικοδομικής".
Ακόμα, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση ότι λόγω των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων που ισχύουν για την περιοχή της Ροδόπολης, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η κατασκευή, σε κτίρια προοριζόμενα για κατοικίες, δεύτερου υπογείου ορόφου για την στάθμευση αυτοκινήτων μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης.
cosmo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου