Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Μπέττυ Μαγγίρα: «Ε, ναι! Έχω κάνει botox»

Μπέττυ Μαγγίρα: «Ε, ναι! Έχω κάνει botox»Το bottox έχει μπει για τα καλά στην ζωή των επώνυμων κυριών της εγχώριας showbiz. Μάλιστα, δεν είναι λίγες εκείνες που το παραδέχονται με υπερηφάνεια ότι έχουν νοιώσει το τσίμπημα της θαυματουργής ένεσης. Η Μπέτυ Μαγγίρα είναι μια από αυτές που έχει παραδεχτεί χωρίς φόβο ότι έχει κάνει…bottox.


- Πότε έκανες botox για πρώτη φορά;
«Δεν θυμάμαι ακριβώς, πριν από πέντε χρόνια περίπου»
- Γιατί πήγες αυτή την απόφαση;
«Για να απαλύνω τα σημάδια του χρόνου. Ήθελα όσο είμαι ακόμα νέα να ΄΄γεμίσω’’ κάποιες ρυτίδες στο πρόσωπό μου. Αν δεν το έκανα την ώρα που έπρεπε , μετά θα έβαζα στο πρόσωπό μου νυστέρι».
- Φοβήθηκες όταν έκανες botox για πρώτη φορά;
«Όχι, δεν φοβήθηκα. Ήμουν απλά διστακτική».
- Πόνεσες;
«Ελάχιστα. Μόνο ένα μικρό τσίμπημα».
- Το αποτέλεσμα σου άρεσε;
«Πάρα πού. Ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό γι’ αυτό θα ξανακάνω στο μέλλον».

ΠΗΓΗ: PEOPLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...