Κατά 30% αναμένεται να αυξηθούν από τη νέα χρονιά τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου να κλείσει το έλλειμμα στις ΔΕΚΟ που αφορούν τις μεταφορές, ενώ στο σχέδιο συμπεριλαμβάνεται και αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης, που σήμερα ξεπερνάει το 25% σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η κυβέρνηση αναμένεται να υλοποιήσει τη δέσμευση στην τρόϊκα για δραστική περιστολή των δαπανώ και αύξηση των εσόδων των ΔΕΚΟ συγκοινωνιών, που ξεπερνά τα 500 εκ. ευρώ, ενώ ακόμη και το κερδοφόρο Μετρό, παρουσίασε για το 2009 ζημιές ύψους 19 εκ. ευρώ.
Έτσι το εισιτήριο αναμένεται να γίνει τσουχτερό για το επιβατικό κοινό, καθώς σύμφωνα με τα ΝΕΑ κρίνεται αναγκαία η αύξηση των εσόδων σε ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ και ΑΜΕΛ, ενώ παράλληλα εξετάζεται η πρόσληψη ιδιωτών για να εφαρμόσουν συστήματα ελέγχου που θα περιορίσουν τους λαθρεπιβάτες, αλλά και την ανταλλαγή εισιτηρίων που προκαλεί αιμοραγία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παρά το γεγονός, ότι συμφέρει τους επιβάτες.
Παράλληλα, θα υπάρξουν αλλαγές και στο εργασιακό, με περικοπές στις αποδοχές και τις θέσεις εργαζομένων.
Ειδικά για τον ΟΣΕ, οι ζημιές του οποίου φθάνουν τα 10 δισ. ευρώ και η τρόϊκα ζήτησε περικοπή της χρηματοδότησής του από το Δημόσιο, εξετάζονται δύο διαδοχικές αυξήσεις. Μία κατά 30% έως το τέλος του χρόνου και μία ακόμη μέσα στο 2011, έτσι ώστε η τιμή του εισιτηρίου, να φθάσει στο 80% της τιμής του ΚΤΕΛ.
Παράλληλα εξετάζεται η απομάκρυνση περίπου 2.000 εργαζόμενων από τον ΟΣΕ, ενώ οι βασικοί μισθοί να μειωθούν κατά 20% και οι υπερωρίες και τα επιδόματα, κατά 10%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου