Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Οι 10 πιο σέξι εργένηδες



Νίνο Ξυπολιτάς, τραγουδιστής, 29
«Θέλω να έρθει η στιγμή που να πω “όπα, εδώ είμαστε, θέλω να ζήσω για πάντα με αυτή τη γυναίκα, να κάνω οικογένεια και παιδιά μαζί της”. Αυτό είναι το όνειρό μου»


Παναγιώτης Μπουγιούρης, ηθοποιός, 33
«Κι εγώ έχω παρακαλέσει έπειτα από ένα χωρισμό και με έχουν παρακαλέσει, όλα μέσα στη ζωή είναι. Έχω περάσει τα στάδια της καψούρας, των εγωισμών, των “φύγε εσύ, έλα εσύ” που είχα ως πιτσιρικάς. Δεν αναλώνομαι πια σε δήθεν συναισθηματισμούς και εύκολους ενθουσιασμούς».


Χάρης Χριστόπουλος, φωτογράφος, 48
«Με ελκύουν οι μεσογειακές γυναίκες, με έξυπνο βλέμμα. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι το χιούμορ: Να έχει έξυπνο χιούμορ, αλλά να είναι και καλός δέκτης. Εξωτερικά, μου αρέσουν οι γυναίκες που είναι chic και έχουν class, που είναι σαν πριγκίπισσες».


Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ηθοποιός και όχι μόνο, 34
«Όταν είμαι καψούρης νιώθω καλύτερα σε σχέση. Όταν όμως δεν είμαι, τα πάω καλύτερα μόνος μου. Εννοείται πως είναι καλύτερα να παρατάς από το να σε παρατάνε. Έλα, όμως, που δεν τα επιλέγουμε εμείς αυτά. Δεν είναι στο χέρι μας, και με έχουν παρατήσει και έχω παρατήσει»


Δημήτρης Βλάχος, ηθοποιός, 26
«Θεωρώ τον εαυτό μου κυνηγό. Θέλω να ξεκινάω εγώ την κουβέντα και μετά να ακολουθούν τα υπόλοιπα. Τώρα, αν κάνει το πρώτο βήμα η γυναίκα, δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Ας μου δώσει το πρώτο ερέθισμα κι εγώ θα βρω τον τρόπο να το συνεχίσω».


Αλέξης Γεωργούλης, ηθοποιός, 35
«Η εικόνα του sex symbol έκανε πιο εύκολες τις σχέσεις μου με τις γυναίκες γιατί υπάρχει προκατάληψη πριν από την επαφή. Από την άλλη, ακόμη και τώρα, μου είναι αδύνατον να καταλάβω αν έρχονται για την εικόνα ή γι’ αυτό που υπάρχει πίσω από αυτήν»


Χρήστος Αφρουδάκης, πολίστας, 24
«Αυτό που συνήθως κοιτάζουν οι γυναίκες σε μας τους πολίστες όταν βγαίνουμε έξω είναι το πώς είναι φτιαγμένο το σώμα μας. Κάποιες φορές είχε τύχει να βρω σημειώματα με τηλέφωνα και ζωγραφισμένες καρδούλες αλλά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία».


Γιούρκας Σεϊταρίδης, ποδοσφαιριστής, 28
«Παλιά δεν μπορούσα να κάνω σχέση, δεν ήταν εύκολο. Κι αυτό είχε να κάνει με την τύχη και με το ότι ταξίδευα πολύ. Για παράδειγμα, πώς να έκανα σχέση με Ελληνίδα; Πότε θα την έβλεπα; Δύο μέρες το μήνα; Αν τύχει, έτυχε ο γάμος. Αυτό δεν μπορείς να το προγραμματίσεις.


Γιάννης Τσιμιτσέλης, ηθοποιός, 29
«Δεν μου αρέσουν οι “εύκολες”. Δεν μπορώ με τίποτα όταν μια γυναίκα τα δίνει και σου τα δείχνει όλα με τη μία. Κομπλάρω. Με αποσυντονίζει απίστευτα».


Γιάννης Μαρακάκης, δικηγόρος, 33
«Μου αρέσει να είμαι συναισθηματικά σταθερός. Έχω πολύ απαιτητικό πρόγραμμα με την εργασία μου, είμαι πολύ δύσκολος άνθρωπος, οπότε πρέπει ο άνθρωπος δίπλα μου, αν όχι να προσαρμοστεί στα δικά μου “θέλω”, τουλάχιστον να με καταλαβαίνει».

Στο νέο τεύχος του People μπορείς να δεις 33 σελίδες γεμάτες ωραίους άντρες να ποζάρουν και να μιλάνε για σχέσεις, γυναίκες και σεξ. Και είναι όλοι τους ανύπαντροι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...