Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Το τατουάζ του Βασίλη Σπανούλη

Τατουάζ με το όνομα του γιου του “χτύπησε” ο μπασκετμπολίστας του Παναθηναϊκού, Βασίλης Σπανούλης. Εδώ και λίγο καιρό στο αριστερό του χέρι είναι γραμμένο το όνομα Αθανάσιος, θυμίζοντάς του δύο αγαπημένα του πρόσωπα, τον γιο του και τον πατέρα του.



Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, o μπασκετμπολίστας είχε ιδιαίτερη αδυναμία στον πατέρα του τον οποίο έχασε πριν λίγα χρόνια.
«Ήταν μια δύσκολη εποχή, όταν έφυγε ο πατέρας μου. Ακόμη μου στοιχίζει η απουσία του. Ήμασταν πάντα δεμένη οικογένεια. Τώρα δίχως εκείνον είμαστε πέντε φορές πιο δεμένοι μεταξύ μας και με τη μητέρα μου, και με τον αδελφό μου, και με τη γιαγιά μου. Θυμάμαι, όταν ήμουν 14 ετών μιλούσε στους φίλους του και τους έλεγε με σιγουριά δείχνοντάς με: Κοιτάξτε τον καλά, μια μέρα θα γίνει μεγάλος μπασκετμπολίστας», είχε δηλώσει ο διάσημος αθλητής.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο γάμος του Σπανούλη με το μοντέλο Ολυμπία Χοψωνίδου, που είχε κερδίσει τον τίτλο της Σταρ Ελλάς το 2006, θα πραγματοποιηθεί τους επόμενους μήνες μαζί με τη βάφτιση του πολυαγαπημένου γιου τους.

cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...