Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Σφακιανάκης: " Προτιμώ να αγοράζουν τον δίσκο μου μέσα απο τις εφημερίδες"

Σφακιανάκης: " Προτιμώ να αγοράζουν τον δίσκο μου μέσα απο τις εφημερίδες" 

 Είναι λαικός και επαναστάστης. Ετσι ήταν απο τότε που έφυγε απο την πατρίδα του, τη Κώ, για να κατακτήσει το όνειρο. Ο λόγος για τον Νότη Σφακιανάκη που δηλώνει πως τα τραγούδια προτιμά να τα πωλιούνται μέσω εφημερίδας παρά απο στον δρόμο απο "μαυρούκους".  

Ετσι σκοτώνεται και η πειρατεία. "Για μένα ο λαικός άνθρωπος είναι απλός άνθρωπος.  Είναι αυτός που βρίσκεται μέσα στα πράγματα και βάζει τον εαυτό του πάνω απο τους άλλους, αλλά ούτε κάτω απο τους άλλους. Διότι ο λαικός άνθρωπος είναι σύγχρονος επαναστάτης και δυνατή προσωπικότητα" λέει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Αγγελιοφόρος". "Θυμάμαι όταν έφυγα απο τη Κώ για την Αθήνα σε ηλικία 28 ετών, είπα στον εαυτό μου πως, αν καταλάβω οτι αλλοιώνεται ο ψυχισμός μου, θα γυρίσω αμέσως πίσω. Σεβασμός, αξιοπρέπεια, καλοσύνη, αγάπη για τον συνάνθρωπο, ενδιαφέρον γι αυτά που γίνονται στην κοινωνία. Εγώ αυτά τα έχω σημαία". Ο Νότης Σφακιανάκης αναφέρεται και στην τελευταία του δισκογραφική δουλειά που κυκλοφόρησε μέσω εφημερίδας. "Προκειμένου να αγοράσουν τον δίσκο στο δρόμο για 5 ευρώ, προτιμώ να δώσει κάποιος δυο ευρώ και να τον πάρει αξιοπρεπώς. Με αυτόν τον τρόπο σκοτώνω την πειρατεία. Ετσι, ο "μαυρούκος" φεύγει απο τη μέση. Αφού το κράτος δεν κάνει τη δουλειά του, την κάνουμε εμείς απο μόνοι μας". 

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...