Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Σαλπιγγίδης: "Δεν μπορώ να μείνω άλλο στην Αθήνα"

 
 

Παίκτης του ΠΑΟΚ θα πρέπει να θεωρείται ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης, καθώς μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί και τυπικά η μεταγραφή του στην ομάδα που τον ανέδειξε. Τους τελευταίους μήνες, άλλωστε, ήταν γνωστό ότι ο "Σάλπι" θα επέστρεφε στην Θεσσαλονίκη και αυτό είχε φροντίσει να το ξεκαθαρίσει και στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού. 

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα "Sportday", σε συνάντηση που είχε ο διεθνής επιθετικός με τον Νικόλα Πατέρα, του εξήγησε πως θέλει να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας παράλληλα ότι έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την πρόταση ανανέωσης που του έκαναν οι "πράσινοι".
 
"Πρόεδρε, θέλω να σου πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και από την ομάδα και από τον κόσμο, αλλά υπάρχουν πράγματα που με αναγκάζουν όπως φαίνεται να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ", είπε ο Σαλπιγγίδης στον Πατέρα και συνέχισε: "Εκεί είναι όλοι οι δικοί μου άνθρωποι. Θέλω να γυρίσω κοντά τους. Δεν μπορώ να μείνω άλλο στην Αθήνα. Δεν είναι θέμα οικονομικό, είμαι ευχαριστημένος από την προσφορά που μου κάνατε. Την τελική απόφαση δεν την έχω πάρει ακόμα, αλλά δύσκολα θα κάνω κάτι διαφορετικό".
 
Από την πλευρά του, ο Νικόλας Πατέρας κατανόησε την επιθυμία του "Σάλπι", τονίζοντας: "Δημήτρη, είμαστε ευχαριστημένοι από εσένα. Έτσι όπως μου μιλάς δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αν αλλάξεις απόφαση, πες μου. Η πόρτα θα ‘ναι ανοιχτή για σένα". 

newstime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...