Μετά την Ολλανδία, η Ελλάδα διαθέτει στο κοινό, την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά τις απανωτές αυξήσεις. Στο μισό η κατανάλωση μέσα σε ένα μήνα.
Την ακριβότερη βενζίνη στην Ε.Ε. των 27 φαίνεται να πληρώνουν οι Έλληνες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Κομισιόν που στηρίζονται στη μέση τιμή που καταγράφουν σε εβδομαδιαία βάση οι μετρήσεις του ΠΕΚΑ σε δείγμα 2.300 πρατηρίων.
Η τιμή του λίτρου βενζίνης έχει πάρει την ανιούσα από το Φεβρουάριο, γεγονός που αποδίδεται στην τριπλή αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης και στη διπλή αύξηση του ΦΠΑ – η δεύτερη αναμένεται τον Ιούλιο.
Με εξαίρεση την Ολλανδία, οι καταναλωτές φαίνεται να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να φουλάρουν το ντεπόζιτό τους, ενώ πολλοί από αυτούς υποστηρίζουν ότι η χρήση του αυτοκινήτου για τις μεταφορές τους, θα αποτελεί σε λίγο καιρό είδος πολυτελείας και αρκούνται στο να βάζουν 10 με 20 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα, περιορίζοντας και τις μετακινήσεις τους.
Από την πλευρά τους οι βενζινοπώλες παρατηρούν διψήφια μείωση του τζίρου τους που κυμαίνεται από 30 έως 35%.
Από τις 9 Φεβρουαρίου, η μέση τιμή της αμόλυβδης επιβαρύνθηκε κατά 42 λεπτά το λίτρο, φτάνοντας τα 1,53 ευρώ, ενώ πλέον σε 20 νομούς της χώρας η τιμή της αμόλυβδης εκτινάχτηκε στο 1,60 έως 1,70 ευρώ το λίτρο.
Δεδομένης της παρούσας οικονομικής συγκυρίας και των παράλληλων αυξήσεων σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, η μείωση της ζήτησης στη βενζίνη έφτασε σε διψήφιο αριθμό και η μείωση ζήτησης πετρελαίου έχει ήδη ξεπεράσει το 20%.
Παράλληλα, από τον Απρίλιο και μετά έχουν κλείσει στην Αττική 40 πρατήρια καυσίμων, ενώ αρκετά είναι και εκείνα που λόγω έλλειψης ρευστότητας δεν έχουν τη δυνατότητα να ανεφοδιαστούν και κλείνουν μόνο για λίγες μέρες.
Η μείωση του τζίρου και η έλλειψη ρευστότητας ωστόσο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση των κρουσμάτων κερδοσκοπίας, είτε με αυξήσεις στην τιμή του λίτρου, είτε με τις λεγόμενες "πειραγμένες" αντλίες.
Η τιμή του λίτρου βενζίνης έχει πάρει την ανιούσα από το Φεβρουάριο, γεγονός που αποδίδεται στην τριπλή αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης και στη διπλή αύξηση του ΦΠΑ – η δεύτερη αναμένεται τον Ιούλιο.
Με εξαίρεση την Ολλανδία, οι καταναλωτές φαίνεται να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να φουλάρουν το ντεπόζιτό τους, ενώ πολλοί από αυτούς υποστηρίζουν ότι η χρήση του αυτοκινήτου για τις μεταφορές τους, θα αποτελεί σε λίγο καιρό είδος πολυτελείας και αρκούνται στο να βάζουν 10 με 20 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα, περιορίζοντας και τις μετακινήσεις τους.
Από την πλευρά τους οι βενζινοπώλες παρατηρούν διψήφια μείωση του τζίρου τους που κυμαίνεται από 30 έως 35%.
Από τις 9 Φεβρουαρίου, η μέση τιμή της αμόλυβδης επιβαρύνθηκε κατά 42 λεπτά το λίτρο, φτάνοντας τα 1,53 ευρώ, ενώ πλέον σε 20 νομούς της χώρας η τιμή της αμόλυβδης εκτινάχτηκε στο 1,60 έως 1,70 ευρώ το λίτρο.
Δεδομένης της παρούσας οικονομικής συγκυρίας και των παράλληλων αυξήσεων σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, η μείωση της ζήτησης στη βενζίνη έφτασε σε διψήφιο αριθμό και η μείωση ζήτησης πετρελαίου έχει ήδη ξεπεράσει το 20%.
Παράλληλα, από τον Απρίλιο και μετά έχουν κλείσει στην Αττική 40 πρατήρια καυσίμων, ενώ αρκετά είναι και εκείνα που λόγω έλλειψης ρευστότητας δεν έχουν τη δυνατότητα να ανεφοδιαστούν και κλείνουν μόνο για λίγες μέρες.
Η μείωση του τζίρου και η έλλειψη ρευστότητας ωστόσο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση των κρουσμάτων κερδοσκοπίας, είτε με αυξήσεις στην τιμή του λίτρου, είτε με τις λεγόμενες "πειραγμένες" αντλίες.
news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου