Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Απογοήτευσε στο Λονδίνο η Whitney Houston

Απογοήτευσε στο Λονδίνο η Whitney Houston 

 Τα εισιτήρια είχαν ξεπουληθεί, όμως ο κόσμος που πήγε στην O2 Arena απογοητεύτηκε πλήρως από τη Whitney Houston. Κάποιοι μάλιστα είχαν πληρώσει 170 ευρώ για το εισιτήριο, αλλά δεν μπόρεσαν να παραμείνουν στις θέσεις τους και έφυγαν από τη συναυλία. 


Ιδιαίτερα στο I will always love you, το οποίο δεν κατάφερε να το τραγουδήσει ολοκληρωμένο και σωστά και μάλιστα το κατάλαβε η ίδια. Έφτασε σε σημείο να πει στη μέση του τραγουδιού να πει στον κόσμο, «Κάποια στιγμή θα βγει. Εγώ έχω διάθεση, αλλά η φωνή μου δεν το θέλει. Έχω μιλήσει αρκετές φορές μαζί της αλλά τίποτα», είπε στο κοινό. Υπήρχαν βέβαια και πολλοί, μάλλον οι περισσότεροι, που αποφάσισαν να μείνουν πιστοί απέναντί της και ήθελαν μόνο να τη δουν από κοντά. Οι κριτικοί πάντως ομόφωνα ανέφεραν ότι η εμφάνισή της ήταν πολύ κακή. Κάποιος είπε ότι η φωνή της μόνο θυμίζει την παλιά καλή Whitney Houston.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...