Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Συνελήφθη επ’ αυτοφώρω για «φακελάκι»

 Γυναίκα γιατρός στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» πιάστηκε επ’ αυτοφώρω την ώρα που έπαιρνε «φακελάκι» από πολίτη!
Τα χαρτονομίσματα που περιείχε το «φακελάκι» ήταν προσημειωμένα, καθώς ο πολίτης είχε ήδη προχωρήσει σε καταγγελία στη διοίκηση του νοσοκομείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από μια εβδομάδα για το ίδιο πρόσωπο και μετά από παρόμοια σε βάρος της καταγγελία, ο διοικητής του «Γ. Γεννηματάς», Λεωνίδας Ανωμερίτης, είχε διατάξει Ένορκη Διοικητική Εξέταση.

Πέραν της ποινικής εξέλιξης της υπόθεσης θα κινηθεί και η αντίστοιχη διοικητική από τον Διοικητή της 1ης ΥΠΕ Αναστάσιο Χατζή.

http://www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...