
Γυναίκα γιατρός στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» πιάστηκε επ’ αυτοφώρω την ώρα που έπαιρνε «φακελάκι» από πολίτη!
Τα χαρτονομίσματα που περιείχε το «φακελάκι» ήταν προσημειωμένα, καθώς ο πολίτης είχε ήδη προχωρήσει σε καταγγελία στη διοίκηση του νοσοκομείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από μια εβδομάδα για το ίδιο πρόσωπο και μετά από παρόμοια σε βάρος της καταγγελία, ο διοικητής του «Γ. Γεννηματάς», Λεωνίδας Ανωμερίτης, είχε διατάξει Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
Πέραν της ποινικής εξέλιξης της υπόθεσης θα κινηθεί και η αντίστοιχη διοικητική από τον Διοικητή της 1ης ΥΠΕ Αναστάσιο Χατζή.
Πέραν της ποινικής εξέλιξης της υπόθεσης θα κινηθεί και η αντίστοιχη διοικητική από τον Διοικητή της 1ης ΥΠΕ Αναστάσιο Χατζή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου