Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Βαλβέρδε: "Δεν ήθελα το Μάρτιο ΟΣΦΠ"

Βαλβέρδε: "Δεν ήθελα το Μάρτιο ΟΣΦΠ" 

 Στην αποκάλυψη πως ο Ολυμπιακός τον πλησίασε και του ζήτησε να αναλάβει τα ηνία της τεχνικής ηγεσίας τον Μάρτιο προχώρησε ο Ερνέστο Βαλβέρδε. 

 Ο Βάσκος μίλησε στην ιστοσελίδα "Deia.com" τονίζοντας πως αρνήθηκε πριν από ένα μήνα να καθίσει στον ερυθρόλευκο πάγκο, καθώς δεν το θεώρησε σωστό.

Την ίδια ώρα τόνισε πως περιμένει προτάσεις και θα τις εξετάσεις με προσοχή για να δει ποια ομάδα θα αναλάβει.

"Περιμένω να τελειώσει η σεζόν για να δω αν θα προκύψει κάτι ενδιαφέρον. Όλα θα εξαρτηθούν από τις προτάσεις που θα έρθουν. Αν δεν συμβεί κάτι, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο", είπε αρχικά και συμπλήρωσε σχετικά με το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού:

"Πράγματι, είχαν επικοινωνήσει μαζί μου πριν από περίπου ένα μήνα, αλλά δεν ήθελα να πάω εκείνη την περίοδο, γιατί είχα φύγει από τη Βιγιαρεάλ το Φεβρουάριο και δεν ήθελα να αναλάβω άλλη ομάδα το Μάρτιο. Δεν ήταν σωστό".

Για το αν θα προτιμούσε να εργαστεί στην πατρίδα του είπε: "Αυτά τα πράγματα δεν τα σχεδιάζεις. Όλα θα εξαρτηθούν από το τι προτάσεις θα έρθουν. Πέρυσι η περιπέτεια στην Ελλάδα πήγε καλά, αλλά επέστρεψα. Θα περιμένω να δω αν προκύψει κάτι και αν όχι, όλα καλά.

Τέλος για την φημολογία για Γέστε, είπε: "Είναι αλήθεια πως όταν ήμουν στον Ολυμπιακό είχαμε ρωτήσει την Μπιλμπάο για τον Γέστε, γιατί είχαμε πολλούς τραυματισμούς μέσων, αλλά δεν οδήγησε πουθενά αυτό γιατί η Μπιλμπάο δεν τον έδινε. Ήταν μία από αυτές τις περιπτώσεις που εξετάζεις το πρωί και "κόβονται" το απόγευμα". 

sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...