Tαλαιπωρία αύριο για το επιβατικό κοινό καθώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα αποσυρθούν για αρκετό χρονικό διάστημα από τους δρόμους.
Συγκεκριμένα, λόγω των γενικών συνελεύσεων που πραγματοποιούν τα Σωματεία των Εργαζομένων σε αυτά, δεν θα κινηθούν αύριο από τις τις 11 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, τα τρόλεϊ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστή η στάση, που θα κρατήσουν οι εργαζόμενοι στο μετρό και στον προαστιακό.
newstime.gr
1 σχόλιο:
kai den exoume kai sxolh...
Δημοσίευση σχολίου