Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Τέλος εποχής για τις δισκέτες

 

 Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι επί 30 χρόνια “σωτήριες” για τα δεδομένα των χρηστών του υπολογιστή δισκέτες θα σταματήσουν να διατίθενται στα καταστήματα τον Μάρτιο του 2011.


Η αρχή του τέλους για τις δισκέτες ξεκίνησε το 1998, όταν η Apple αποφάσισε να μην συμπεριλάβει driver δισκέτας στο G3 iMAc και από τότε, ειδικά τα τελευταία χρόνια από το 2003 και μετά  κανένας υπολογιστής πια δεν διαθέτει υποδοχή για δισκέτα.

Μάλιστα, νωρίτερα φέτος η Sony είχε μηδαμινές πωλήσεις δισκετών σε ολόκληρο τον κόσμο, με αποτέλεσμα να τις αποσύρει τελείως από την αμερικανική αγορά.

.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...