Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Νάιλα: 'Αν θέλει η Τζούλια, ας με πάρει τηλέφωνο'

Όχι για τσόντα. Έχει και όρια η κοπέλα. Αυτά τα όρια μάλιστα δεν της επιτρέπουν να κάνει φωτογράφιση με κάτι...ξεχασμένες όπως η Μόνικα από το "next top model" επίσης. Η Νάιλα που ήταν καλεσμένη του Αναστασιάδη στο "όλα", πήγε ξεκάθαρα όχι μόνο για να διφημίσει με τη Δήμητρα την φωτογράφιση που έκαναν για το "Play boy" αλλά για να πετάξουν και τις ατάκες τους. Όταν έφτασε λοιπόν η κουβέντα στην σταρ των ημερών, Τζούλια, είπε η Νάιλα πως μαζί της θα κανε ευχαρίστως ό,τι έκανε και με τη Δήμητρα...αλλά αν θέλει η Τζούλια να την πάρει τηλέφωνο.

 freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...