Θα έπρεπε να ήταν μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής της αλλά όταν η Ρεβέκκα Ντόιγκ από το Σίδνεϊ γέννησε το πρώτο της παιδί την περασμένη εβδομάδα, ήταν αδιάφορη...
Η 31χρονη έχει μια σπάνια μορφή της νόσου Αλτσχάιμερ, που προχώρησε τόσο γρήγορα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, ώστε να μην μπορεί πλέον να αναγνωρίσει την κόρης της Έμιλι. Η Ντόιγκ φέρεται να είναι μία από τις πρώτες γυναίκες που γεννούν σε τόσο προχωρημένο στάδιο της ασθένειας.
Η Αυστραλή κατά τη διάρκεια ιατρικών εξετάσεων για τον προσδιορισμό της αιτίας της απώλειας μνήμης της, ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος τον περασμένο Αύγουστο.
Ο σύζυγός της Σκοτ, δηλώνει ότι θα είναι πατέρας και μάνα για την μικρή Έμιλι και θα φροντίζει και τη γυναίκα του, που δεν μπορεί πλέον να αυτοεξυπηρετηθεί.
Παρά τη μάχη με τη νόσο, η Ντόιγκ δεν είχε επιπλοκές με την εγκυμοσύνη της και έτσι γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι με καισαρική.
Παρά τη μάχη με τη νόσο, η Ντόιγκ δεν είχε επιπλοκές με την εγκυμοσύνη της και έτσι γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι με καισαρική.
http://www.news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου