Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Λάρισα: 25.000 βολτ χτύπησαν μαθητή που έκανε γκράφιτι!

 

 Το παιδί νοσηλεύται σε κρίσιμη κατάσταση σε νοσοκομείο της Αθήνας...

Το ατύχημα έγινε το απόγευμα της Δευτέρας (26/04/2010). 12χρονος μαθητής κεραυνοβολήθηκε από ρεύμα τάσης 25.000 βολτ, την ώρα που έκανε γκράφιτι σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στη Λάρισα.

Το άτυχο παιδί είχε ανέβει στην οροφή βαγονιού και ήρθε πολύ κοντά με τα ηλεκτροφόρα καλώδια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου. Για καλή του τύχη δεν ακούμπησε τα καλώδια. Όμως λόγω της μεγάλης τάσης του ρεύματος κεραυνοβολήθηκε και έπεσε στο έδαφος.

Το παιδί μεταφέρθηκε στο γενικό νοσοκομείο Λάρισας με βαριά εγκαύματα. Εκεί οι θεράποντες γιατροί αποφάσισαν τη μεταφορά του σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
 
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...