Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Βάνα Μπάρμπα: "Θα ήθελα στο κρεβάτι μου Pit-Jolie"

Η Βάνα Μπάρμπα έδωσε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο Αthens Magazine, κάνοντας παράλληλα μία ανατρεπτική φωτογράφιση. Πόζαρε στο φακό με ένα ανδρικό ξυραφάκι στο χέρι. «Δε θέλω στα πενήντα μου να το... 
 
γκόμενα και sexsymbol. Για αυτό έχω απαρνηθεί αυτόν τον τίτλο. Δεν ήθελα να είμαι εγκλωβισμένη στην εικόνα μου» λέει χαρακτηριστικά. Η ηθοποιός στην ερώτηση αν θα την πείραζε σε περίπτωση που η κόρη της ακολουθούσε τα δικά της επαγγελματικά βήματα, η απάντησή της, ήταν αφοπλιστική: «Θα με τσακίσει αν η κόρη μου ακολουθήσει την καριέρα μου. Είναι ένας κακός εφιάλτης που εύχομαι να μη βγει αληθινός». «Δε θεωρώ τον εαυτό μου ικανό να αγαπήσει. Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Κάθε φορά που αγαπιόμουν, έφευγα. Εγώ επειδή είχα αγαπηθεί πολύ ήμουν τόσο φιλάρεσκη που ήθελα να πάω παρακάτω. Μέχρι που κατάλαβα ότι δεν υπάρχει παρακάτω ορισμένες φορές » λέει για τις σχέσεις της. Τέλος δε διστάζει να αποκαλύψει πως αν είχε να διαλέξει ανάμεσα στην Angelina Jolie και στον Brad Pitt, δε θα διάλεγε, αφού θα ήθελε και τους δύο στο κρεβάτι της!!!
 free gosip

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...