Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Hot details για τον Σάββα Πούμπουρα...

http://www.espressonews.gr/files/ArticlePhotos/20091024/thumbs/kyrergenides5_494x320.jpg
Ο Σάββας Πούμπουρας μας αφήνει να κρυφοκοιτάξουμε λίγο από την πόρτα της προοσωπικής του ζωής, την οποία ο ίδιος επιλέγει να μην ανοίγει συχνά, παρουσιάζοντας μερικά από τα πιο hot σημεία της ζωής του. “Όσο κοινότυπο κι αν ακουστεί, το πιο περίεργο μέρος που έχω κάνει sex είναι το κρεβάτι μου...


Το πρώτο μου φιλί το  έδωσα στην Γ΄ Γυμνασίου. Με τη Λίνα, κάτω από το σπίτι της. Θυμάμαι ότι ήταν πιο ψηλή από εμένα και ότι είχαν “λιώσει” τα χείλη μας, αφού φιλιόμασταν για περίπου 45 λεπτά. Έχω συγκεκριμένη άποψη για το safe sex. Χρησιμοποιώ πάντα προφυλακτικό και για λόγους υγείας” είπε ο παρουσιαστής ενώ συνέχισε με λιγότερο “απόκρυφες” πληροφορίες: “Με ενοχλούν τα ανορθόγραφα μηνύματα στο κινητό, που μου τα στέλνουν κυρίως γυναίκες, αλλά και η βλακεία ορισμένων ανθρώπων. Μου αρέσει η Ασιατικη κουζίνα, ειδικά το κινέζικο φαγητό. Ακόμα καλύτερα αν έχω παρέα τη γιαγιά μου”.
http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...