Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Σισέ: "Πάνω από όλα το Πρωτάθλημα"


Ο Γάλλος άσος παραχώρησε συνέντευξη στην "L' Equipe" με αφορμή την κλήση του εκ νέου στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του και μίλησε για την μέχρι τώρα εμπειρία του στην χώρα μας και τον Παναθηναϊκό.


Πρέπει να αισθάνεσαι καλά που επέστρεψες στην Εθνική ομάδα...
Ναι. Μετά την αρχική μου απογοήτευση, αυτή η κλήση με ηρέμησε. Μου αρέσει αυτό το συναίσθημα. Είχα ενοχληθεί όταν έμαθα την Πέμπτη πως δεν ήμουν μέσα στις επιλογές. Είχα όμως αγώνα μετά από τέσσερις – πέντε ώρες μετά και έπρεπε να συγκεντρωθώ εκεί. Σκόραρα δύο φορές και οι πανηγυρισμοί για την νίκη με βοήθησαν. Ανυπομονώ να έρθει η Τετάρτη για να αποδείξω πως είμαι ακόμα ένας ποιοτικός παίκτης. Όταν ο Πίερ (σ.σ Μανκόφσκι) με κάλεσε, αρχικά ξαφνιάστηκα, όμως δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου”.

Πέρασαν δύο χρόνια από την τελευταία φορά που κλήθηκες στην Εθνική...
“Ήταν δύσκολο γιατί όλα αυτά τα χρόνια μου είχε γίνει συνήθεια. Είναι περίεργο να τους παρακολουθείς από μακρυά και να βλέπεις τους αγώνες από την τηλεόραση. Ποτέ όμως δεν εγκατέλειψα τις προσπάθειες για να επιστρέψω”.

Η τελευταία σου εμφάνιση με τους “Μπλε” ήταν στο Τιγκνές και έφυγες με... ελικόπτερο...
“Ήταν κάτι πολύ δύσκολο. Το έχω ξεχάσει, αλλά δεν θέλω και κανένας άλλος να το ζήσει. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο, εύχομαι να μην το ξαναζήσω”.

Ήταν δύσκολο για σένα να πας να παίξεις στην Ελλάδα;
“Ήμουν ξεκάθαρος από την αρχή, πάντα έλεγα πως σκέφτομαι την εθνική ομάδα της Γαλλίας. Έχω πετύχει 20 γκολ στο Πρωτάθλημα και άλλα 5 στο Γιουρόπα Λιγκ, μια μεγάλη διοργάνωση στην οποία αποκλείσαμε την Ρόμα”.

Βρίσκεσαι στα καλύτερά σου;
“Ναι, είμαι πραγματικά καλά. Δεν έχω προβλήματα, δεν έχω τραυματισμούς. Αγωνίζομαι μόνος στην επίθεση. Αυτό είναι κάτι που το προτιμώ. Ξεκίνησα άσχημα, δεν έπαιζα καλά για ενάμιση μήνα. Οι άνθρωποι όμως με βοήθησαν και δεν αποδοκίμασαν”.
Έχεις βελτιωθεί;
“Είμαι πολύ καλύτερος τώρα, χάνω λιγότερα γκολ”.

Πως σε αντιμετωπίζουν οι αμυντικοί στην Ελλάδα;Τώρα αρχίζουν και καταλαβαίνουν ότι πηγαίνω γρήγορα και δεν προλαβαίνουν να με δουν (γέλια). Δεν στηρίζονται τόσο στα φυσικά τους προσόντα όσο στη δύναμη. Γενικότερα πάντως δεν έχω εντυπωσιαστεί. Τόσο εμείς όσο και ο Ολυμπιακός έχουν καλές άμυνες και μετά είναι η Καβάλα. Πραγματικά δεν ξέρω πως ο Γουίλσον (σ.σ Ορούμα) παίζει εκεί”.
Πως βλέπεις τον Σισέ του 2002 που ήταν η έκπληξη στη λίστα των 23;
“Έχει περάσει πολύ καιρός από τότε. Έχω μεγαλώσει λιγάκι, αλλά έχω ακόμα την ίδια επιθυμία για να τα πάω καλά. Αν δεν τα είχα συνειδητοποιήσει όλα αυτά θα ήταν ένα μικρό πρόβλημα για μένα. Τότε κατάλαβα πως το να αγωνίζεσαι με την Εθνική Γαλλίας είναι κάτι πολύτιμο και πρέπει να το ανταποδίδεις. Ήταν δύσκολο για μένα που δεν αγωνίστηκα τα τελευταία δύο χρόνια”.
Πιστεύεις ότι έχει πιθανότητες να πας στη Νότιο Αφρική;
“Ναι... Αν δεν το πίστευα... Πάντως ο προπονητής είναι αυτός που αποφασίζει”.

Θα είναι δύσκολο για τον Παναθηναϊκό να σε κρατήσει;
“Εξαρτάται. Έχω ένα συμβόλαιο για τέσσερα χρόνια. Αισθάνομαι καλά. Το σημαντικότερο είναι να πάρουμε το Πρωτάθλημα και να μπούμε αυτόματα στο Τσάμπιονς Λιγκ. Τον Αύγουστο θα γίνω 29 ετών και δεν ξέρω αν θα ήταν έξυπνο να φύγω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...