Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Ντάτολο: "Δεν είμαι γκέι!"

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content200/Video/ntatolo20-1m.jpg

O Xέσους Ντάτολο ήρθε από τον Νάπολι στον Ολυμπιακό, με την φωτογράφηση που έκανε σε γκέι περιοδικό να τον συνοδεύει και να γίνεται αντικείμενο σχολιασμού τις πρώτες μέρες του στην Ελλάδα. Ο Αργεντινός μέσος παραχώρησε συνέντευξη στη "Real News", τονίζοντας ότι δεν είναι γκέι, ενώ δήλωσε χαρούμενος στον Ολυμπιακό.

 

 Αποσπάσματα της συνέντευξης του Ντάτολο:

Με ποιον από τους παίκτες του Ολυμπιακού κάνεις παρέα;
"Στον Ολυμπιακό συνάντησα μια πολύ δεμένη ομάδα με τον Λεντέσμα, τον Μαρέσκα, τον Ραούλ, τον Όσκαρ, τον Λέο... Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια υπέροχη ομάδα, που μου άνοιξε την πόρτα αμέσως και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Ειδικά με τον Λεντέσμα είναι σαν να γνωριζόμαστε από παλιά".

Δηλαδή σου αρέσει η Ελλάδα;
"Ναι για μένα είναι όνειρο που βρίσκομαι εδώ. Δεν ξέρω αν θα έμενε για πάντα, αλλά το ονειρευόμουν από μικρός. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με μεγάλη ιστορία, όχι μόνο σε εθνικό επίπεδο, αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Πιστεύω ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός είναι το νούμερο ένα παγκοσμίως. Επίσης ο καιρός εδώ είναι πολύ ωραίος, ο κόσμος είναι πολύ ζεστός και ευγενικός και δόξα τω Θεώ, οι Έλληνες συμπεριφέρονται πολύ καλά σε μας τους Αργεντινούς".

Έχεις πει παλαιότερα ότι θέλεις να γίνεις μοντέλο. Είναι αλήθεια;
"Πάντα μου άρεσαν οι φωτογραφήσεις και τα μοντέλα. Είναι ένα όνειρο που ίσως πραγματοποιήσω στο μέλλον, εάν μου δοθεί η δυνατότητα κι αν φυσικά με ζητήσουν μεγάλες εταιρίες. Τότε νομίζω ότι θα το κάνω".

Έχεις φωτογραφηθεί σε γκέι περιοδικό;
"Ναι, στην Αργεντινή".

Πως το αποφάσισες;
"Όπως κάθε μοντέλο που κάνει μια φωτογράφηση, όπως το έχουν κάνει κι άλλοι ποδοσφαιριστές. Είχα την ευκαιρία να το κάνω και το έκανα".

Ωστόσο προκλήθηκε σκάνδαλο στη Νάπολι...

"Ναι αλλά αυτό έγινε περισσότερο γιατί την ευθύνη για την παρουσία των παικτών την έχει η ομάδα. Το λάθος μου ήταν ότι δεν ζήτησα άδεια για να κάνω τη φωτογράφηση".
http://momento24.com/en/wp-content/uploads/2010/01/datolo-2.jpg
Πολλοί ποδοσφαιριστές -όπως ο Μπέκαμ- έχουν δηλώσει ότι, παρότι δεν είναι γκέι, δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους. Συμφωνείς;
"Γιατί να έχουν πρόβλημα; Είναι φυσιολογικά άτομα που ζουν όπως όλοι, δεν βρίσκω κάτι κακό. Πολλές φορές λέμε τη λέξη γκέι και ο κόσμος δεν αισθάνεται καλά. Γίνονται πολλές διακρίσεις στην κοινωνία και δεν θεωρώ κακό να αποφασίζει κάποιος να φωτογραφηθεί όπως θα έκανε ένα μοντέλο. Δεν είμαι γκέι, είχα πολλές κοπέλες, θέλω να έχω πολλές γυναίκες κι είναι αλήθεια. Το έκανα γιατί μ' αρέσει να φωτογραφίζομαι".

Από τότε που έγινες διάσημος έχεις περισσότερες επιτυχίες στις γυναίκες;
"Πάντα είχα πολλές κατακτήσεις, δεν έχει αλλάξει κάτι. Πάντα πίστευα ότι είναι καλό όταν αυξάνεται η δημοτικότητα κάποιου, όχι μόνο όσον αφορά τις γυναίκες, αλλά γενικά. Ανοίγουν πολλές πόρτες που ίσως διαφορετικά να μην άνοιγαν".

Πως ξεκίνησες να παίζεις ποδόσφαιρο;
"Ξεκίνησα όταν ήμουν 6 χρονών. Είχαμε φτιάξει μια ομάδα που λεγόταν El tanque. Ύστερα έπαιξα στην Μπάνφιλντ, μέσα από την οποία είχα τη δυνατότητα να εξελιχθώ και να ξεκινήσω την επαγγελματική μου καριέρα". 
Πως ένιωσες όταν σε κάλεσαν να παίξεις στην Εθνική Αργεντινής;
"Ήταν απίστευτο. Αυτό είναι το υπέρτατο όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή που ξέρει πόσο σημαντικό είναι να παίζεις σε αυτή την ομάδα, με τόσους σπουδαίους παίκτες και μεγάλη ιστορία, την ομάδα που έβγαλε τον καλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών". 
Πως κρίνεις το ελληνικό πρωτάθλημα σε σχέση με το ιταλικό;
"Είναι διαφορετικό. Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο πρωτάθλημα. Είναι θέμα γούστου. Εμένα μπορεί να μου αρέσει το ιταλικό ποδόσφαιρο και σε άλλους παίκτες το γαλλικό. Πάντως το ιταλικό ποδόσφαιρο έχει εξαιρετικούς παίκτες και είναι ένα σημαντικό πρωτάθλημα".

Έχεις δηλώσεις ότι θα ήθελες να γυρίσεις πίσω στη Νάπολι;
"Δεν γνωρίζω τι θα γίνει στο μέλλον, αν το ήξερα θα είχα κερδίσει πολλά λεφτά! Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως μέρα με τη μέρα είμαι πιο ευχαριστημένος με την ομάδα. Χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να παίζω εδώ γιατί νιώθω ζωντανός. Όταν χρειαστεί, θα πάρω τις κατάλληλες αποφάσεις".

Θα παίξεις στο Μουντιάλ;
"Ελπίζω. Αυτό θα ήταν η επιβράβευση για κάθε παίκτη. Για μένα είναι κάτι πολύ όμορφο, αλλά είναι δύσκολο γιατί υπάρχουν πολλοί Αργεντίνοι που παίζουν καλό ποδόσφαιρο και στην αποστολή συμμετέχουν μόνο 23".

Πως σου φαίνεται το κλίμα στο γήπεδο, ο κόσμος του Ολυμπιακού;
"Ο κόσμος είναι πολύ ζεστός και η ατμόσφαιρα μέσα στο γήπεδο είναι θεαματική. Μ' αρέσει να μπαίνω στο γήπεδο και να βλέπω να υπάρχει τόσο καυτή ατμόσφαιρα. Συζητούσα με ένα φίλο μου από τη Νάπολι που είναι φανατικός και μου έλεγε ότι μέσα στο Καραϊσκάκη αισθάνθηκε τόσο έντονα όσο και στο γήπεδο της Νάπολι".
Πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να κερδίσει το πρωτάθλημα;
"Νομίζω πως ναι, γιατί στις έξι αγωνιστικές που απομένουν μπορούν να αλλάξουν πολλά. Πρώτα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον Παναθηναϊκό που προηγείται βαθμολογικά. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες και στον προπονητή μου και πιστεύω ότι θα βγούμε μπροστά και θα γίνουμε πρωταθλητές".

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...