Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

X- Factor Ποια είναι η τριάδα του τελικού;

X-Factor 

Σε θρίλερ εξελίχθηκε ο ημιτελικός του X- Factor το βράδυ της Παρασκευής.

Προτεινόμενοι για αποχώρηση ήταν η Ελένη και οι "48 Ώρες". Η Κατερίνα Γκαγκάκη στήριξε, όπως ήταν φυσικό, την παίκτριά της και ο Γιώργος Λεβέντης προτίμησε το γκρουπ του. Στο πλευρό του Γιώργου Λεβέντη στάθηκε και ο Νίκος Μουρατίδης, ενώ ο Γιώργος Θεοφάνους επέλεξε την Ελένη, που δεν είχε προταθεί ποτέ ξανά για αποχώρηση.

Μετά ισοψηφία που σημειώθηκε, το κοινό επέλεξε να παραμείνουν στο τελικό οι "48 Ώρες".
"Ηταν η πιο επαγγελματίας στο παιχνίδι" είπε ο Σάκης Ρουβάς για την Ελένη. "Πραγματικά εντυπωσιάστηκα σήμερα, δεν το περίμενα να φύγεις" της είπε. "Κατερίνα, απόψε χάνεις το στέμμα σου" συνέχισε απευθυνόμενος στην Κατερίνα Γκαγκάκη, που είχε κερδίσει το πρώτο Χ-Factor μαζί με τον Λούκα Γιώρκα.

Έτσι λοιπόν, οι 48 Ώρες θα βρεθούν στον τελικό μαζί με τη Νίνι και τον Σταύρο ενώ το κοινό μπορεί να ψηφίζει καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...