Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Lady Gogo

Το Γωγουλίνι μίλησε στο suvlaki !!Το νέο της όνομα: Lady Gogo, η νέα της εμφάνιση:Super! και το CD της:!!αλλάζω!! το οποίο κυκλοφορεί σε λίγες μέρες στα ράφια των δισκοπωλείων και εμπεριέχει δύο τραγούδια το Αλλάζω και το  Sexy!To Γωγουλίνι μας ως SHOW PERFOMER  με  DJ και πολλούς χορευτές και χορεύτριες παρουσιάζει ένα φοβερό και πολύ ''sexy'' show σε όλα τα club της Αττικής!


suvlaki.blogspot:
''Γεία σου Γωγουλίνι!''
Lady Gogo:
''γειά σου''
suvlaki.blogspot:
''ή μάλλον Lady Gogo πλέον,σωστά?!

βλέπουμε μεγάλη ανανέωση γενικότερα αλλά και στο χρώμα των μαλλιών!
Κόκκινο!σου πάει πολύ!
με τι ακριβώς ασχολείστε σήμερα Lady Gogo?

Lady Gogo:
''Eυχαριστώ!έχω κάνει διασκευή  Το touch me της SAMANTHA FOX,σε sexy! σε στοίχους Καίτης Νικολοπούλου συγγραφέας λογοτέχνης και o δημιουργός σε όλο αυτό είναι  o παραγωγός μου Γιώργος Κούβαρης, εκδότης του πιό clam free press περιοδικού grande secreto!''ακόμα έχω δικό μου χρόνο με DJ και πολλούς χορευτές και χορεύτριες ωςSHOW PERFORMER και θα με βρείτε σε όλα τα κλαμπ της Αττικής''

17 σχόλια:

J e X a είπε...

ΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ

ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΦΙΛΕ

ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?

alaluna είπε...

eyxaristoume lady gogo...kalh sunexeia sthn kariera sou...elpizw na ektoxeu8ei mesa apo to suvlaki...

aliki είπε...

τα λόγια είναι περιττά...χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

peta me sta vraxia twra!!!!

alaluna είπε...

paidia tha pesei o server me tosous thaumastes!!!!

stauros είπε...

s euxaristoume polu LADY GOGO! s euxomaste mia eputiximeni xronia m t disko sou apo t suvlaki.

veronicapet είπε...

den exw sxoliaaaaaaaaaaaaaaaa

veronicapet είπε...

wxxxxxx mhn thn deiksete mono ston aggelouko giati 8a pe8anei me thn nea kommwsh kai 8a exoume kokomploka!!!

Ανώνυμος είπε...

kala pws allakse etsi to gogoulini!

apla ta spaei!

trelos22

Ανώνυμος είπε...

m@@@@@@ra to gogoulini...sexy..

Ανώνυμος είπε...

gwgw mou eisai mia 8ea..sunexise koritsara

Ανώνυμος είπε...

paidia emena mou aresei polu to neo song..euge gwgw

Ανώνυμος είπε...

lady gogo!!! gelaei o kosmos!!! me tetoia tragoudia den pas pouthena!!! trava gurna sto new tempo giati mono gia ekei eisai...

oust palio teleutaia!!!

aggeloukos είπε...

liga gia ti gwgw file!!

einai foveri!to neo malli einai boba!
gwgw synexise etsi

veronicapet είπε...

kala o aggeloukos htan panta fan ths gwgous,alla twra me to malli..ton esteiles gwgoulini..pantws proswpika exw na pw teleio to tragoudi..genika polu ananewmenh h gwgw,sto malli,sto swma mia koukla..sugxarhthria..

iakovos είπε...

sugxaritiria kai apo mena gwgw! polu wraia ta tragoudia kai genikws i oli emfanisi einai super.... mpravo sunexise etsi!

perimenoume neo event gia na erthoume na se thaumasoume kai apo konta!

SirTakis είπε...

Eginan ola auta??? pou zw egw??? Lady gogo oeoeoeoeoeoeoe!!

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...