Το Γωγουλίνι μίλησε στο suvlaki !!Το νέο της όνομα: Lady Gogo, η νέα της εμφάνιση:Super! και το CD της:!!αλλάζω!! το οποίο κυκλοφορεί σε λίγες μέρες στα ράφια των δισκοπωλείων και εμπεριέχει δύο τραγούδια το Αλλάζω και το Sexy!To Γωγουλίνι μας ως SHOW PERFOMER με DJ και πολλούς χορευτές και χορεύτριες παρουσιάζει ένα φοβερό και πολύ ''sexy'' show σε όλα τα club της Αττικής!
suvlaki.blogspot:''Γεία σου Γωγουλίνι!''
Lady Gogo:
''γειά σου''
suvlaki.blogspot:
''ή μάλλον Lady Gogo πλέον,σωστά?!
βλέπουμε μεγάλη ανανέωση γενικότερα αλλά και στο χρώμα των μαλλιών!
Κόκκινο!σου πάει πολύ!
με τι ακριβώς ασχολείστε σήμερα Lady Gogo?Lady Gogo:
''Eυχαριστώ!έχω κάνει διασκευή Το touch me της SAMANTHA FOX,σε sexy! σε στοίχους Καίτης Νικολοπούλου συγγραφέας λογοτέχνης και o δημιουργός σε όλο αυτό είναι o παραγωγός μου Γιώργος Κούβαρης, εκδότης του πιό clam free press περιοδικού grande secreto!''ακόμα έχω δικό μου χρόνο με DJ και πολλούς χορευτές και χορεύτριες ωςSHOW PERFORMER και θα με βρείτε σε όλα τα κλαμπ της Αττικής''


17 σχόλια:
ΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ
ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΦΙΛΕ
ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
eyxaristoume lady gogo...kalh sunexeia sthn kariera sou...elpizw na ektoxeu8ei mesa apo to suvlaki...
τα λόγια είναι περιττά...χαχαχα
peta me sta vraxia twra!!!!
paidia tha pesei o server me tosous thaumastes!!!!
s euxaristoume polu LADY GOGO! s euxomaste mia eputiximeni xronia m t disko sou apo t suvlaki.
den exw sxoliaaaaaaaaaaaaaaaa
wxxxxxx mhn thn deiksete mono ston aggelouko giati 8a pe8anei me thn nea kommwsh kai 8a exoume kokomploka!!!
kala pws allakse etsi to gogoulini!
apla ta spaei!
trelos22
m@@@@@@ra to gogoulini...sexy..
gwgw mou eisai mia 8ea..sunexise koritsara
paidia emena mou aresei polu to neo song..euge gwgw
lady gogo!!! gelaei o kosmos!!! me tetoia tragoudia den pas pouthena!!! trava gurna sto new tempo giati mono gia ekei eisai...
oust palio teleutaia!!!
liga gia ti gwgw file!!
einai foveri!to neo malli einai boba!
gwgw synexise etsi
kala o aggeloukos htan panta fan ths gwgous,alla twra me to malli..ton esteiles gwgoulini..pantws proswpika exw na pw teleio to tragoudi..genika polu ananewmenh h gwgw,sto malli,sto swma mia koukla..sugxarhthria..
sugxaritiria kai apo mena gwgw! polu wraia ta tragoudia kai genikws i oli emfanisi einai super.... mpravo sunexise etsi!
perimenoume neo event gia na erthoume na se thaumasoume kai apo konta!
Eginan ola auta??? pou zw egw??? Lady gogo oeoeoeoeoeoeoe!!
Δημοσίευση σχολίου