Ανυπόφορη η κατάσταση πλέον στην Αττική από την σκόνη που έχει έρθει από την Αφρική και δεν λέει να φυσήξει για να φύγει! Μας έχει πλακώσει για τα καλά και κοντεύουμε να πάθουμε ασφυξία καθώς από την άπνοια έχει κατέβει στο ύψος της επιφάνειας και είναι πολύ ενοχλητική ιδιαίτερα για όσους πάσχουν από αναπνευστικά προβλήματα!Όπως φαίνεται καθαρά και στην εικόνα η σκόνη που έρχεται από Αφρική.
troktiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου