Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

H σκόνη από την Αφρική όπως φαίινεται από τον δορυφόρο

Ανυπόφορη η κατάσταση πλέον στην Αττική από την σκόνη που έχει έρθει από την Αφρική και δεν λέει να φυσήξει για να φύγει! Μας έχει πλακώσει για τα καλά και κοντεύουμε να πάθουμε ασφυξία καθώς από την άπνοια έχει κατέβει στο ύψος της επιφάνειας και είναι πολύ ενοχλητική ιδιαίτερα για όσους πάσχουν από αναπνευστικά προβλήματα!
Όπως φαίνεται καθαρά και στην εικόνα η σκόνη που έρχεται από Αφρική.



troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...