Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Η Google ρίχνει το γάντι στο Facebook και το Twitter


Έχοντας κυριαρχήσει σχεδόν ολοκληρωτικά στο χώρο της διαδικτυακής αναζήτησης και με ισχυρή παρουσία στις δημοφιλέστερες κατηγορίες του Internet, η Google κάνει το μεγάλο βήμα και μπαίνει δυναμικά στο χώρο των social networks. Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα υπηρεσία με το όνομα Buzz, η οποία φιλοδοξεί να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από το Facebook και το Twitter.



Δεν είναι, εξάλλου, τυχαίο το γεγονός ότι το Buzz περιλαμβάνει χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό από τις δύο αυτές υπηρεσίες. Το Buzz ενσωματώνεται στο Gmail και επιτρέπει στο χρήστη να δημοσιεύει status updates, καθώς και να μοιράζεται φωτογραφίες, videos κ.λπ. με τους φίλους του. Παρέχεται η δυνατότητα σχολιασμού των δημοσιεύσεων και η επιλογή για Like [κατά τα πρότυπα του Facebook ενώ ο κάθε χρήστης μπορεί να ακολουθεί άλλους, όπως συμβαίνει στο Twitter.


Το μεγάλο ερώτημα τώρα είναι αν το Buzz θα καταφέρει να αποσπάσει χρήστες από το Facebook και το Twitter. Εκ πρώτης όψεως, δεν προσφέρει κάτι πολύ διαφορετικό και πολλοί χρήστες δε θα βρουν κάποιο σοβαρό λόγο για να μεταπηδήσουν από το Facebook στο Buzz. Το μεγάλο όπλο της Google, πέρα από το ισχυρό brand name, είναι η ενσωμάτωση του Buzz στο Gmail, το οποίο αριθμεί πάνω από 170 εκατομμύρια χρήστες και αποτελεί την καλύτερη δυνατή δεξαμενή για την άντληση πελατών.



e-pcmag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...