Μετά το τέλος των εμφανίσεων της στη συμπρωτεύουσα η Δέσποινα Βανδή ετοιμάζει τη νέα της δισκογραφική δουλειά πάντα σε συνεργασία με τον Φοίβο. Μετά την μεγάλη της επιτυχία με το τραγούδι ''Υπάρχει ζωή'', η τραγουδίστρια βρίσκεται ήδη στο στούντιο και ηχογραφεί το νέο της δίσκο στην εταιρεία του Φοίβου ''Spicy''.
Το πρώτο νέο της τραγούδι αναμένεται να ακούσουμε στις 7 Μαρτίου στην εκπομπή του Alpha ''Chart Show''. Η ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά της θα κυκλοφορήσει στο τέλος της άνοιξης. Η Δέσποινα Βανδή ετοιμάζει παράλληλα την επιστροφή της στις Αθηναϊκές πίστες καθώς έχει δεχθεί δύο προτάσεις από νυχτερινά κέντρα.
www.gossip-tv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου