Σε λίγες ώρες ξεκινάει ο τελικός κυπέλλου μεταξύ του Παναθηναικού και του Ολυμπιακού με φόντο τον πρώτο τίτλο της χρονιάς
.Οι πράσινοι διανύουν μια περίοδο κρίσης αλλα τα δύο τελευταία θετικά αποτελέσματα τους ανέβασαν ψυχολογικά και βλέπουν με άλλο μάτι το μέλλον.Στο στρατόπεδο των ερυθρόλευκων θέλουν να συνεχιστεί το σερί των καλών επιτυχιών και να κατακτήσουν τον πρώτο τίτλο τους ύστερα από 8 χρόνια.Ο Παναθηναικός δεν θα έχει καμία απώλεια αφού το παρών θα δώσει και ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους ενώ για τον Ολυμπιακό αμφίβολος είναι ο Γιάννης Μπουρούσης ο οποίος είχε περάσει βαριά μορφή της γρίπης των χοίρων.Οι αιώνιοι έχουν αναμετρηθεί άλλη μια φορά φέτος με του ερυθρόλευκους να επικρατούν στο ΣΕΦ 87-76.
Δυστυχώς αναμένονται λίγοι φίλαθλοι στο γήπεδο του Ελληνικού αφού ακόμα δεν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες ώστε να δούμε κάποια στιγμή ένα γήπεδο γεμάτο από φιλάθλους και των δύο ομάδων.Όσον αφορά το παιχνίδι,είναι πολύ σημαντικό και για τις δύο ομάδες αφού αποτελεί τον πρώτο τίτλο της χρονιάς και σίγουρα όποια ομάδα τον κατακτήσει θα αποκτήσει ψυχολογικό αβαντάζ.Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε να δούμε ένα θεαματικό παιχνίδι χωρίς επεισόδια και ας κερδίσει ο καλύτερος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο
Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...

2 σχόλια:
oxi re gamwto xwris mpouroush...xenerwsa ki olas....
na doume theama kai na kerdisei o olumpiakos!!!
παμε μωρη παναθααααααα
Δημοσίευση σχολίου