Ο διεθνής διαιτητής, σαφώς απελευθερωμένος από το άγχος, κατά την διάρκεια της παραμονής του στην Κύπρο, εξέφρασε την επιθυμία, η ομάδα του να πάρει το πρωτάθλημα, σύμφωνα με τον Τύπο. Συγκεκριμένα ο Τάσος Κάκος είχε μεταβεί στο νησί της Αφροδίτης για να διευθύνει την αναμέτρηση ανάμεσα στον ΑΠΟΠ και την Ομόνοια.
Μετά το τέλος του ματς, βρέθηκε σε νυκτερινό κέντρο διασκέδασης. Εκεί είχε τετ-α-τετ με κάποιους φίλους του Ολυμπιακού, οι οποίοι τον αναγνώρισαν.
Μεταξύ σοβαρού και αστείου άρχισαν ένα διάλογο, με αντικείμενο συζήτησης τα τεκταινόμενα στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Οι φίλοι του Θρύλου του παραπονέθηκαν, τονίζοντας του, πως ο ίδιος και οι συνάδελφοι του κάνουν τα πάντα προκειμένου ο ΠΑΟ να αναδειχτεί πρωταθλητής μετά από 5 χρόνια.
Η απάντηση του Κάκου ήταν αφοπλιστική και σας την μεταφέρουμε ακέραιη: "Εντάξει ρε παιδιά, ας το πάρει και κανένας άλλος το πρωτάθλημα. Τόσα έχετε πάρει εσείς".
Αυτά ήταν τα λόγια από ένα όργανο της διαιτησίας, το οποίο θεωρητικά πρέπει να διατηρεί τα προσχήματα, ακόμα και μέσα στο... ίδιο του, το σπίτι.
Εννοείται πως δεν περιμένουμε από τους αρμόδιους φορείς να αντιδράσουν και να πάρουν κάποια μέτρα έτσι ώστε να τιμωρηθεί παραδειγματικά ένας άνθρωπος, ο οποίος υποτίθεται ότι υπηρετεί το ποδόσφαιρο και όχι τον ΠΑΟ.
Εννοείται πως δεν περιμένουμε από τον κύριο Κάκο για λόγους ευθιξίας να κρεμάσει την σφυρίχτρα του.
redplanet.gr
2 σχόλια:
re to glompo!!!!!!san aposmitiko roll on einai......
exei kai protimiseis....
ntropi tis kerkuras
ax k na se blepe o pateras m,
tha ebaza ixografisi epitopou
Δημοσίευση σχολίου