Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Αντρέας Μικρούτσικος: Πέρασα μεγάλη κατάθλιψη!

http://www.livemovies.gr/files/imagecache/full_view/Mikroutsikos.jpg
Έβγενε απο το σπίτι μόνο για να πετάξει τα σκουπίδια!!!!
Το τελευταίο χρόνο τα πράγματα για τον Αντρέα δεν ήταν εύκολα. Επαγγελματικά έμεινε εκτός, ο χωρισμός του από τη Δήμητρα Ρούμπεση, αλλά και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε τον έκαναν να βρίσκεται σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση.
Ο ίδιος στη συνέντευξη παραδέχεται πως έφτασε στη κατάθλιψη και πως κινδύνευσε η υγεία του. Μόνος, κλεισμένος στο σπίτι του δεν είχε διάθεση να δει κανέναν, παρά μόνο το γιο του και λίγους στενούς φίλους. Παρέα με τα σκυλιά του πέρναγε τη μέρα του σερφάροντας στο ίντερνετ και κοιτώντας το ταβάνι. Είχε πάρει κιλά , κάπνιζε 4 πακετα τσιγάρα τη μέρα και ο μόνος λόγος για να βγει από το σπίτι ήταν για να βγάλει τα σκουπίδια. Εκεί ήταν που είπε πως αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει. Άρχισε να γυμνάζεται , να τρώει σωστά και κατάφερε να χάσει οκτώ κιλά! Τώρα προσπαθεί να βρει τον ευαυτό του και να κάνει ένα νέο ξεκίνημα .Ήδη από σήμερα ξεκινάει μια ραδιοφωνική εκπομπή, ένα talk show, από το ραδιοδωνο του ΑΝΤ1, που θα μεταδίδεται κάθε σαββατοκύριακο και είναι ενθουσιασμένος. 
Όπως είπε ο ίδιος: ¨αυτή τη περίοδο είμαι σε φάση μετασεισμού. Ζω τη προσωπική μου Αϊτή¨. 




πηγη: 
http://www.freegossip.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...