Στο Ντουμπάι και την Αλ Αχλί θα συνεχίσει την καριέρα του ο πρώην τεχνικός του "τριφυλλιού" Χενκ Τεν Κάτε. "Να δουλέψουμε σκληρά", δήλωσε στην παρουσίαση του ο Ολλανδός τεχνικός."Σαλάμ Αλέκουμ"( السلام عليك), θα λέει από το Σάββατο ο πρώην τεχνικός του Παναθηναϊκού Χενκ Τεν Κάτε, που υπέγραψε συμβόλαιο με την Αλ Αχλί, ομάδα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Ο 56χρονος τεχνικός βρισκόταν στην αραβική χώρα από την Παρασκευή, με τους ανθρώπους της Αλ Αχλί να προσπαθούν να τον "ψήσουν" να πει το "ναι", κάτι που τελικά συνέβη, με τον Ολλαvδό τεχνικό να παρουσιάζεται και να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις.
"Μου άρεσαν πολύ αυτά που είδα το διάστημα που βρίσκομαι εδώ. Ήρθα σε μια οργανωμένη ομάδα και θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της. Ελπίζω να τα καταφέρω και να δικαιώσω την εμπιστοσύνη της διοίκησης"
sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου