Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Εστιάστε στο κέντρο κάθε κύκλου!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

wraia anarthsh...kai spania.....
re file apo to gymnasio mou stelnoun autes tis malakies se mail.....

Ανώνυμος είπε...

ti prototupo de ta exw ksanadei!!!! den eixw ti na kanw stin kuriakh m ara tha katsw na koitaw ophalmapates!!! bravo sumvalete stin apoxavnosi mas!!

Ανώνυμος είπε...

EMENA MARESEI! TO VRISKW SUPER OUAOU KAI POLY COOL

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...