Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

ΜΕ 2 ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΣΜΟΛΑΡΕΚ Η ΚΑΒΑΛΑ ΤΟΝ ΠΑΟ

Ο ΦΟΝΈΑΣ ΤΩΝ ΓΙΓΆΝΤΩΝ ΚΑΒΆΛΑ ΣΚΌΤΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌ ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ,2-0 ΚΑΙ ΔΊΝΕΙ ΆΓΡΙΑ ΟΜΟΡΦΙΆ ΣΤΟ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ,
ΑΦΟΎ ΑΝ ΝΙΚΉΣΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ ΑΡΓΌΤΕΡΑ ΤΟΝ ΑΣΤΈΡΑ ΜΕΙΏΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΆΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ 3 ΒΑΘΜΟΎΣ!
http://img.skysports.com/08/05/800x600/Poland-Legends-Euzebiusz-Smolarek_882740.jpg
ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Ο ΠΑΟ ΠΑΕΙ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 5 ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ENΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ

3 σχόλια:

SirTakis είπε...

arxisuntakta aparadektos!
mou tin les gia de bazw tonous,
k ebales tonous se ola ta kefalaia :)
oti na nai

ksereis pou tha se parapempw an m ksana paratiriseis

Ανώνυμος είπε...

sumfwnw apoluta tragiki anartisi.

Ανώνυμος είπε...

re o smolarek to anarthse???

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...