Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Κατερίνα Στικούδη: «Είμαι σέξι, δεν το κρύβω και δεν το αρνούμαι»

Κατερίνα Στικούδη: «Είμαι σέξι, δεν το κρύβω και δεν το αρνούμαι»

Η Κατερίνα Στικούδη και ο Νίκος Μίχας ήταν το ζευγάρι που αποχώρησε χθες από το ‘Just the two of us’. Για την Κατερίνα η συμμετοχή της σε αυτό ήταν ένα στοίχημά. «Είναι για μένα κι ένα στοίχημα να κερδίσω κάποιον που η άποψη του είναι αρνητική. Με κάνει να γίνομαι καλύτερη και όχι να στεναχωριέμαι ή να το βλέπω με παράπονο. Μια αυστηρή κριτική δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, για να υπάρχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης». Τι απαντά η ίδια στα σχόλια της κριτικής επιτροπής για την εμφάνιση της; «Έλα μωρέ! Είμαι σέξι, δεν το αρνούμαι. Αλλά το σχόλιο «υπερβολικά σέξι» δεν το καταλαβαίνω. Πρέπει κάποιοι άνθρωποι να ανοίξουν τους ορίζοντες τους και να δουν τι γίνεται στο εξωτερικό». Η παρουσιάστρια δηλώνει πως η ζωή της δεν είναι η τηλεόραση. «Δεν ζω για την τηλεόραση. Έχω εναλλακτικές επιλογές. Έτσι, δεν αγχώνομαι, αλλά από τη στιγμή που μου αρέσει αυτό που κάνω θα ήθελα να συνεχίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...